zeebra Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) England var overlegne nesten hele kampen, men scoret ikke. Derfor burde de byttet inn Sturridge alene eller sammen med Vardy. Kane var ikke så veldig god. Han blir nok bedre utover mesterskapet, men Hodgson burde gitt mulighet til Sturridge iallefall, hvis han er fit. Hva er det du sier Mr.Z? Her var det mye rart i samme innlegg. Dier var helt sjef. Rooney hadde stålkontroll sentralt, Wilshere burde IKKE kommet på, Vardy før Sturridge, Henderson burde absolutt ikke fått rollen som defensiv midtbane. Man skal egentlig aldri si "told you so", men denne anledningen var litt for god Zeebra, så du egentlig på kampen i går? Jada + "told you so" Endret 16. juni 2016 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Lol en Liverpool-spiller fikk til no!Med god hjelp fra en frisk Rashford. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 England var overlegne nesten hele kampen, men scoret ikke. Derfor burde de byttet inn Sturridge alene eller sammen med Vardy. Kane var ikke så veldig god. Han blir nok bedre utover mesterskapet, men Hodgson burde gitt mulighet til Sturridge iallefall, hvis han er fit. Hva er det du sier Mr.Z? Her var det mye rart i samme innlegg. Dier var helt sjef. Rooney hadde stålkontroll sentralt, Wilshere burde IKKE kommet på, Vardy før Sturridge, Henderson burde absolutt ikke fått rollen som defensiv midtbane. Man skal egentlig aldri si "told you so", men denne anledningen var litt for god Zeebra, så du egentlig på kampen i går? Jada + "told you so" Nå er du jo helt på bærtur. En kamp varer ikke i flere dager. Dette var fra en helt annen kamp. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 Riise omtaler England som "vi"... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Herlig seier! Sykt digg! Til neste kamp får bøtta med drit (Sterling om det var noen tvil) plasseres på benken. Sturridge, Vardy og Rash snudde kampen, rått! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Nå er du jo helt på bærtur. En kamp varer ikke i flere dager. Dette var fra en helt annen kamp. Jaha, du fikk ikke med deg hva som skjedde etter Vardy+Sturridge kom inn for England idag? Du så kanskje heller ikke hvor dårlige England var foran mål forrige kamp heller? Uansett er poenget fremdeles det samme, at Rooney må dra hjem til England og at England bør spille med Sturridge+Vardy eller Sturridge+Kane. Og få inn en skikkelig midtbanespiller som faktisk er trent som midtbanespiller. Henderson er kanskje ikke god nok, men iallefall typisk midtbanespiller. Så det blir nok enten han eller Jack Wilshere da. Endret 16. juni 2016 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Hadde ikke Sturridge scoret på overtid det hadde det vært rimelig høy mulighet for at England røk ut i gruppen. Nå virker det som England kommer til å vinne gruppen foran Wales og vil bli slått ut i kvartfinale mot Italia eller Belgia. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg fikk med meg hva som skjedde. Jeg så bare deler av denne kampen, men jeg vet hvem som ikke ble byttet ut da England scoret. Rooney var en av dem. Rooney spilte heller ikke spiss så ikke han sin feil at dem ikke scoret. Fikk med meg noen sjanser, England burde ha scoret tidligere. Dem kan spille Sturridge + Vardy, Sturridge + Kane eller Vardy + Kane med eller uten Rooney på banen. I dag gjorde de det med ham på banen og vant. Jeg fikk ikke med meg så store deler av kampen at jeg kan si hvor god Rooney var, men han var en av banens beste forrige kamp. Egentlig helt uforståelig at du i det hele tatt blander ham inn. Ikke der problemet ligger. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Rooney var god i dag også han. En av Englands beste igjen. Viste nok en gang at fremtiden hans er som midtbanespiller. Tror ikke zeebra egentlig ser på kampene, bare følger på VG Live eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Rooney er dødsviktig for midtbanen til England. Punktum. Endret 17. juni 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Nå er du jo helt på bærtur. En kamp varer ikke i flere dager. Dette var fra en helt annen kamp. Uansett er poenget fremdeles det samme, at Rooney må dra hjem til England og at England bør spille med Sturridge+Vardy eller Sturridge+Kane. Og få inn en skikkelig midtbanespiller som faktisk er trent som midtbanespiller. Helt enig, få ut kapteinen som har styrt hele midtbanen til England med stil. Helt ubegripelig at ikke Hogdson bruker skikkelige midtbanespillere som Milner til å styre kampene, istedenfor "fake" midtbanespillere som Rooney. Godt argument! 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Rooney blir aldri vraket nå, det burde han i så fall vært for tre-fire år siden. Vært Englands beste spiller så langt i EM sammen med backene, og når Rooney er i form, da er han faktisk klasse. Det er dog også et problem for England, og det har det vært i åtte-ti år nå: når han IKKE leverer, så er laget svakt. Synes England for én gangs skyld har et godt balansert mannskap, med bra+ spillere i alle posisjoner. Var så modig at jeg la inn en hundrings på at Vardy blir toppscorer i EM. Han bør i hvert fall få starte fremover, for Kane har vært BØTTE dårlig. Eventuelt kjøre diamantformasjonen, med Sterling ut og Vardy inn i tospann med Kane på topp. Så er det ikke akkurat fælt å ha Sturridge, Rashford og Sterling på benken, heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Seks endringer for England: Clyne, Bertrand, Wilshere, Henderson, Vardy og Sturridge er nye. Walker, Rose, Alli, Rooney, Kane og Sterling starter på benken.. Blir spennende å se da, henderson og greier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Spent på hvordan England klarer seg uten Rooney på midten. Hvem er kaptein idag? Cahill? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Endelig er Sterling benket. Faen for en oppskrytt spiller. Litt vel mange bytter kanskje, men gleder meg til å se Sturridge og Vardy sammen fra start. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Gleder meg og til å se Vardy og Sturridge. Også spent på å se om Roy har sendt en av spissene ut på en kant eller om det er en slags diamant med to spisser. EDIT: Eventuelt Wilshere på en av kantene.. Endret 20. juni 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fint å se at det kun er én Tottenham-spiller i laget til England. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Brukte et minutt på å innse at England spiller i rødt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fint å se at det kun er én Tottenham-spiller i laget til England.Fire Liverpoolspillere da, synes du det er bedre? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Fint å se at det kun er én Tottenham-spiller i laget til England.Fire Liverpoolspillere da, synes du det er bedre? Ja! Henderson kunne ha blitt benket for Milner da men... Endret 20. juni 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå