Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

EM 2016: Gruppe B (England, Russland, Slovakia, Wales)

Latias

Anbefalte innlegg

Vardy eller Sturridge burde starte neste kamp mot Wales, og om Kane spiller la noen andre ta cornerene.

Så dårlige England var offensivt forrige kamp, selv med flere muligheter, burde de starte med både Vardy og Sturridge og eventuelt bytte en av de med Kane i andre omgang hvis de ikke har scoret. Kane + Vardy fungerer nok ikke så bra da.

Engelske folk er nervøse, og man legger ekstra press på en spiss hvis de spiller alene på topp.

Hodgson er EM's dårligste manager, med færrest meritter og flest flauser, så det er vel ikke rart at han bruker Rooney tullingen. Han er Englands Frank Ribery. En ego og bråkmaker.

Frankrike er mye bedre uten Ribery og Benzema. Jeg er glad de er ute av laget, for de var ødeleggende folk. Om noen vil beskylde Dechamps for rasisme, så er det bare å se på hudfargen til resten av laget for å innse at det er totalt absurd. Frankrike var en flause i forrige mesterskapene, men er nå igjen et solid lag og vinnerkandidat.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hodgson er EM's dårligste manager, med færrest meritter og flest flauser, så det er vel ikke rart at han bruker Rooney tullingen. Han er Englands Frank Ribery. En ego og bråkmaker.

For noe svada. 

Jeg tror både United og England hadde vært bedre uten Rooney.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen? Nå er jeg enig i at Rooney har hatt en tung sesong, men han var da virkelig god i går! Absolutt ikke hans feil at ikke England vant.

At han ble byttet ut mot en mer defensiv og energisk Milner forstår jeg, selv om jeg mener at det byttet var en feil. De burde kjørt på offensivt, ikke defensivt!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan godt være, men det var ikke det du ble sitert på. Du påsto at Rooney var en bråkebøtte a la Ribery, noe som er uforståelig. Foruten at han dundra en prostituert bestemor for 10-12 år siden har det vært fryktelig lite bråk rundt personen Rooney. Han har faktisk modnet litt vel mye for min smak, spesielt etter at han ble far. Tror det tok en del av stinget ut av fyren. 

I går var han derimot veldig bra, noe han også var da han fikk spille indreløper i United på slutten av denne sesongen. En ny vår, nesten. Som ensom spiss er han derimot en vandrende katastrofe. Jeg verdsetter midtbane-Rooney veldig mye høyere enn angriper-Rooney, og dersom han er den autoriteten og lederen som "alle" sier han er, så er han fortsatt en ressurs for både England og United. Spesielt i dette mesterskapet, der England har den yngste troppen av samtlige lag.

Endret av Amoralsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noe svada. 

Tror du Wilshere eller Henderson hadde gjort en bedre jobb enn Rooney i går? Det tror ikke jeg. Han var meget solid og ble kåret til banens beste av de fleste engelske medier i går. God som ballfordeler fremover og solid bakover med mange viktige defensive løp. Etter Wilshere kom inn ble England altfor åpne på midtbanen. Rooney er veldig viktig for England.

England var alt i alt gode i førsteomgang, det høyeste toppnivået vi har sett hittil i mesterskapet. De fikk satt spillet sitt og skapte masse sjanser mens Russland ble fullstendig hengende etter og tvunget til feil. England burde ha ledet med flere mål til pause. Andreomgangen derimot var ganske dårlig, og byttene ble etter min mening feil. Vardy burde kommet inn for å strekke russerne. Men Russland hadde egentlig bare den ene muligheten som de scoret på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, England hadde en veldig bra førsteomgang, men scoret ikke. Jeg var overrasket og skuffet over at de ikke hadde scoret etter 60 minutt. Da burde byttene ha kommet. Ut med Rooney, inn med Sturridge f.eks. Og WIlshere inn, Alli ut. Og Dier ut, Henderson inn.

Dier var heldig som scoret på frisparket og hadde i mine øyne ikke en bra kamp totalt sett. Jeg tror England hadde vunnet 2-0 om de hadde byttet de tre etter 60 minutt.

Er Rooney spiss? Eller hva er det han forsøker å spille? Han virker egentlig bare forstyrrende for begge lag.

Ja, heldig av Russland.

England var overlegne nesten hele kampen, men scoret ikke. Derfor burde de byttet inn Sturridge alene eller sammen med Vardy. Kane var ikke så veldig god. Han blir nok bedre utover mesterskapet, men Hodgson burde gitt mulighet til Sturridge iallefall, hvis han er fit.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Joda, England hadde en veldig bra førsteomgang, men scoret ikke. Jeg var overrasket og skuffet over at de ikke hadde scoret etter 60 minutt. Da burde byttene ha kommet. Ut med Rooney, inn med Sturridge f.eks. Og WIlshere inn, Alli ut. Og Dier ut, Henderson inn.

Dier var heldig som scoret på frisparket og hadde i mine øyne ikke en bra kamp totalt sett. Jeg tror England hadde vunnet 2-0 om de hadde byttet de tre etter 60 minutt.

Er Rooney spiss? Eller hva er det han forsøker å spille? Han virker egentlig bare forstyrrende for begge lag.

Ja, heldig av Russland.

England var overlegne nesten hele kampen, men scoret ikke. Derfor burde de byttet inn Sturridge alene eller sammen med Vardy. Kane var ikke så veldig god. Han blir nok bedre utover mesterskapet, men Hodgson burde gitt mulighet til Sturridge iallefall, hvis han er fit.

Skjønner egentlig ingenting av hva du mener. Dier var en av banens beste spillere og frisparket var da vel ikke bare flaks. Og han sier selv at det var en av hans beste kamper hittil i karrieren. 

Da England scoret så var det de tre spillerne du ville ha ut som skapte frisparket og målet. 

Og hva mener du med "hva Rooney forsøker å spille"? Rooney spilte ikke spiss, han spilte sentral midtbane. I går holdt han seg også der, tok de riktige valgene på når han skulle bli med i angrep og når han skulle holde igjen. Han dirigerte tempoet i kampen sammen med Dier. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...