Stefan_B Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Det smellet ga meg en jævlig uggen følelse i kroppen. Samme her. Skjønner ikke hva faen de prøver å oppnå med annet enn å ødelegge når de har med fyrverkeri inn på en fotballkamp.. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Slosskamper og bråk på tribunen og utenfor stadion nå ifølge Telegraph. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 England vinner aldri første em-kamp, Wonder why Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Får håpe de lot motoren på Boeingen kjøre, ikke lenge igjen nå... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Endret 11. juni 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 To av de verste folkene å møte på ferietur,russere og engelskmenn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Etter det jeg har hørt skal en god del av bråket i dag være takket være russerne. Enkelte har meldt om en gjeng russiske supportere som begynte å hive glassflasker og andre gjenstander på engelske supportere som satt på en restaurant og spiste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Russere er jo empatiløse dyr, så dette overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Ble ikke England truet med utkastelse fra EM i 2000 etter hooliganbråk? UEFA er nødt til å gi Russland en solid advarsel. Selv om det sikkert ikke hjelper. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Skal bli spennende i 2018 i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Var det ikke russerne som klarte å være rasistisk sist em også da? Måtte presse inn et elendig banner på banen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Kompany er i live ser jeg: Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg er ingen veldig stor fan av Townsend, men basert på det siste året ville jeg valgt han over Sterling på landslaget. Nå er ikke stats alt, men statsene taler utvilsomt til fordel for Townsend (4+2 på 16 vs 6+2 på 31) som i tillegg har spilt 770 minutter mindre enn Sterling. Den ene spiller for et lag som rykket ned og den andre for et lag som kvalifiserte seg til CL. Enkelt valg IMO. Townsed er ikke verdensklasse og kommer aldri til å bli det, er ikke en smart fotballspiller og mister ballen litt for ofte, men han har prestert bedre enn Sterling over det siste året og jobber som en helt i 90+ minutter hver eneste kamp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Sterling var skuffende dårlig i går, men det er kanskje ikke så veldig rart. Han har garantert ganske lav selvtillit etter sin dårligste sesong siden han startet med a-lags spill. Generelt sett syns jeg Hodgson var feig og at han tapte kampen på egenhånd. England dominerte HELE førsteomgang, men slapp russerne lengre opp i banen i andre. Når de så fikk grepet litt tilbake, så begynner han å endre den sentrale midtbanen (Wilshere for Sterling og Milner for Rooney). Han burde puttet på Vardy og gått for mål nummer to. Jada, jada - det å gamle i en så viktig kamp er hodeløst, men når man har EID hele kampen er det jo ikke gambling lengre. Nå er det jo ikke slik at hans taktikk fungerte uansett så.. Endret 12. juni 2016 av Espp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Vardy eller Sturridge burde starte neste kamp mot Wales, og om Kane spiller la noen andre ta cornerene. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Sykt merkelig taktikk. Rooney er jo 10 CM lavere, dårligere på hodet og har en bedre pasningsfot. Fatter ikke at ikke Rooney tar de.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Kane har jo ikke presedens for å ta cornerene på tottenham engang. Svært pussige. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Skjønner Hogdson godt, når ikke denne karen er der for å slå cornerne. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Se å få bytte inn vardy eller sturridge da Ut med Alli, Dier, Rooney, og inn med Henderson og Wilshere/Barkley og Sturridge. Henderson? Huff nei. Ønsker at England skal vinne kampen. Vet, det gikk jo ikke så bra. Etterpåklok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå