Golf'ern Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Det bør ikke holde, da er det bare komisk lett å komme videre! Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Det er fremdeles mulig i halvparten av gruppene at tredjeplassen bare tar 1-2 poeng. Gruppe D - Uavgjort mellom Tjekkia - TyrkiaGruppe E - (1) Uavgjort i begge kampene. (2) Eller uavgjort i en, og Italia eller Belgia vinner den andre. (3) Både Italia og Belgia vinner.Gruppe F - (1) Både Ungarn og Island vinner sine siste kamper. (2) Portugal taper, uavgjort Østerrike - Island. Vil si at både D og E er ganske sannsynlige scenarioer. Endret 19. juni 2016 av blured Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Ble som jeg tippet dette på Frankrike og Sveits og at de potensielt sett kan møtes igjen i finalen. Overraskende av Albania på tredjeplass foran Romania. Jeg tror Sveits vinner mot Polen i åttendelsfinale og at Frankrike vinner sin åttendelsfinale mot tredjeplass land X. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Sveits-stjernen Shaqiri: – Jeg håper ikke de lager kondomer http://www.vg.no/sport/fotball/fotball-em-2016/produsentens-forklaring-paa-em-parodien-defekte-drakter/a/23717924/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå