fredster Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Jeg sliter med noe rart i bla. Land Warrior, Task Force Dagger samt noen andre spill. Når jeg starter spillet, så er det akkurat som at markøren i spillet ikke virker. Dvs. at "windows-markøren" overtar, og hvis jeg klikker på noe så treffer jeg kun desktopen min, og blir kastet ut dit. Spillet legger seg ned på verktøylinjen inntil jeg klikker på det igjen, og da fungerer det plutselig normalt igjen..... INNTIL jeg avslutter den runden jeg holder på med, for f.eks. å spille ett annet kart /brett. Da skjer nøyaktig det samme !! Dette skjer HVER GANG, og det dukket plutselig opp. Har ikke oppgradert, installert eller endret på noe som helst.... Maskin spec: HP Vectra 420 1,7 Ghz 768 RAM NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Win-XP Endret 24. november 2003 av fredster Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Prøv med nye skjermdrivere, evt patcher til spillene. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Prøv med nye skjermdrivere, evt patcher til spillene. Har gjort det, men desverre til ingen nytte.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det har skjedd med meg noen ganger også. Det er nok ikke skjermkortdriverene som gjør det. Tror det mer ligger i at du kanskje kjører noen programmer i bakgrunnen. Spesielt Y'z-Dock fører til dette, noen ganger også Samurize. Tror det er best at du kanskje lukker alle programmer som du ikke trenger muligens kan hjelpe. Noen ganger hjelper det å klikke med muspekeren når spillet starter, slik at spillet får fokus. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Det har skjedd med meg noen ganger også. Det er nok ikke skjermkortdriverene som gjør det. Tror det mer ligger i at du kanskje kjører noen programmer i bakgrunnen. Spesielt Y'z-Dock fører til dette, noen ganger også Samurize. Tror det er best at du kanskje lukker alle programmer som du ikke trenger muligens kan hjelpe.Noen ganger hjelper det å klikke med muspekeren når spillet starter, slik at spillet får fokus. Nope...! Godt forslag, men jeg har ingenting liggende i bakgrunnen utenom de nødvendigste windows-programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå