Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Er ikke det ice abbonementet til 99 et lokke tilbud? Det øker vel til 149 eller 199 etter x antall måneder? Blir vel litt misledende å ikke nevne det Kan du vise til nettsiden hvor dette står? Har selv Ice 1GB og er veldig fornøyd. Har aldri vært i nærheten av å bruke 1GB-kvota. Er stort sett bortskjemt med godt Wi-Fi de stedene jeg oppholder meg, så 4G går kun på under marsj. Lenke til kommentar
tzomatz Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg har talkmore 12gb til 250 kr i måneden ;-) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Dette var en merkelig sammensatt setning. (Siste del) "Men siden ICE gir deg hele fem ganger nedlastningshastighet for én krone mindre i måneden, ville vi gått for ICE. Telenor-dekning." Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Når basestasjonene først står der, må vi jo kunne bruke dem. Jo, men hvis vi her i Norge har 7000 basestasjoner mens de i Danmark bare har 400 så reflekteres det også i prisen de kan tilby ut til sluttkunde. Det er ikke slik at svaret er nødt til å være "lol, ondskap". Og en litt annen ting, ang konkurranse, i Danmark trenger du 400 master for og dekke ca 4 milioner innbyggere, i Norge trenger du 7000 master på ca like mange innbyggere, det sier seg selv at det er mest penger og tjene i Danmark, og at det derved er flest operatører med egent nett i Danmark, og mye hardere konkurranse... Og slik er det de fleste landene i vår del av verden, jeg trur jeg leste en plass at Telenor aldri hadde satt opp flere master enn i Norge (pr innbygger altså) Men jeg også vil ha billigere mobil med større datakvote, selv om jeg har hello 10gb ? Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 En dual-sim telefon ville gjort nytten her. Et sim kort for ringing og ett for data. Da slipper du å drasse på 2 telefoner. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Er ikke det ice abbonementet til 99 et lokke tilbud? Det øker vel til 149 eller 199 etter x antall måneder? Blir vel litt misledende å ikke nevne det Kan du vise til nettsiden hvor dette står? - ICE hadde tilbud med økning til 149.- etter 12 mnd, men nå har de skrotet økningen og gir fast pris på 99.- Endret 22. april 2016 av Lars Dongeri Oppholdsnes Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Prøvde Hello men de virker som en useriøs jallabedrift.Har nå Ice til 99kr og strålende fornøyd med det. Endret 22. april 2016 av misanthrope 1 Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Prøvde Hello men de virker som en useriøs jallabedrift. Har nå Ice til 99kr og strålende fornøyd med det. Salonbordet har du vært uheldig, har hatt hello siden oktober 15, og vi er strålende fornøyd, har god dekkning og så sparer vi ca 500 kr mnd i forhold til Telenor, og da har vi mere data enn før. Det med hastigheten er ikke noe poeng, siden jeg aldri har fått den hastigheten som de lovde, faktisk så målte jeg hastigheten både hjemme og på jobb før jeg byttet og den var ikke så mye høyere med telenor abonnement enn med Hello. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Inntil nylig kunne jeg sagt Banzai som hadd3 100 GB med fri tale/sms for rundt 600 kr måneden Lenke til kommentar
Alf Ivar-WR1H6PT1 Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Og jeg og min kone har 30GB hver. Med hvert vårt datakort som vi veksler på å ha i en mobilt bredbåndruter, og Telenors 4G-dekning, så kan vi langt på vei klare oss uten fastnett bredbånd i huset. Hastighet er kanskje ikke det viktigste når man kun surfer på mobil, men med et datakort i en trådløs ruter er dette helt klart vesentlig informasjon å ta med. Våre abonnement gir hastigheter opp mot 300 Mbit/s. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Prøvde Hello men de virker som en useriøs jallabedrift. Har nå Ice til 99kr og strålende fornøyd med det. Jeg vil gjerne høre hva du har opplevd som negativt ved Hello. De har 20 GB for 400 kroner, og ligger godt an til å bli min tilbyder om jeg må forlate min nåværende. Ulempen er den elendige Telenor-dekninga. Telia er mye bedre der jeg regelmessig oppholder meg. Så jeg har ikke mye lyst til å bytte. Lenke til kommentar
Sigurd Emil Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Styr unna hello! Fikk først flere helt uforklarlige ekstrautgifter på abonnementet. Og når jeg etter kort tid sa opp abonnementet, ble jeg likevel fakturert for de neste 4 månedene. Til tross for opprinnelig bare 1mnd oppsigelsestid i abonnementet. Useriøst. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Kontaktet du ikke kundeservice og ba dem rette feilen? Ikke sikkert de er useriøse svindlere. Feil kan skje. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Nettstedet deres var lenge nede, Facebook-siden svarte ikke, når jeg ikke fikk tilgang til nettet deres. Og har hørt mye rart ifra venner som har brukt dem. Virker som om kundeservicen deres er ikke-eksisterende og at det oppstår vel mange feil.Men så fikk jeg billigere og bedre abbonoment på Ice og der har alt gått på skinner. Men aner ikke hva slags pris de tar på mye data :\ Endret 22. april 2016 av misanthrope Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Hello svarte meg på bare noen få minutter da jeg nylig mailet dem noen spørsmål. Det var spørsmål om priser når man går over kvoten. Dessverre kan man ikke kjøpe flere gigabytes, så man er nødt til å betale prisen deres per megabyte ved overforbruk. Endret 22. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Er ikke det ice abbonementet til 99 et lokke tilbud? Det øker vel til 149 eller 199 etter x antall måneder? Blir vel litt misledende å ikke nevne det Kan du vise til nettsiden hvor dette står? Har selv Ice 1GB og er veldig fornøyd. Har aldri vært i nærheten av å bruke 1GB-kvota. Er stort sett bortskjemt med godt Wi-Fi de stedene jeg oppholder meg, så 4G går kun på under marsj. ja eg og har ICE 1GB og brukar ca 50MB i månaden sidan eg har tilgang på Wifi på dei fleste stadene eg er på. ICE har nok skjønt at dei kan ha så stor datakvote til så låg pris fordi vi som har det minste abonnementet vanlegvis brukar lite data. Som eg har erfart med andre billige abonnement så går prisen opp etter at dei har lokka mange nok kundar, men då byttar eg berre til eit nytt billig selskap igjen:) Dessverre begynner det å bli ein stund sidan Onecall faktisk var billige. Lenke til kommentar
litt Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Har OneCalls MBB som mobilabonnement 50GB for 549 kroner også betaler jeg heller for det jeg ringer og sender i sms som er veldig lite. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Koster faktisk 449,- Men er ingen dum idè om man bruker veldig lite tale og SMS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg