AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Hei, Har omsider fått med timer for sterilisering hos Aleris. Noen som har gjort det før? Mye smerte? Hva gjør du før du kommer? Erfaringer? Anonymous poster hash: d84c5...7ef Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Med = meg Anonymous poster hash: d84c5...7ef Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Hei, Har omsider fått med timer for sterilisering hos Aleris. Noen som har gjort det før? Mye smerte? Hva gjør du før du kommer? Erfaringer? Anonymous poster hash: d84c5...7ef Ingen smerter under selve inngrepet, hoven og vond i opp til ei uke etterpå. Eneste forberedelsen er å ta en dusj ;-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg har ingen personlig erfaring, men jeg husker fattern gikk hjulbeint i en uke eller noe sånt. Så regner ikke med det er direkte digg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Da sitter jeg å vente på å kom inn... Geuegleder meg ? Anonymous poster hash: d84c5...7ef Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Da var det snipp snapp snute ? Det var ikke særlig vondt inngrepet. Noen rykk her og der. Mest psykisk nå mtp. å sitte, bøye seg, etc. Gruer meg til i morgen, når bedøvelsen er ut... Anonymous poster hash: d84c5...7ef Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Håper du slipper unna smerter og for store ubehag. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Takk for omtanken. Var ubehag i går. Bedre i dag, men må gå hjulbent for gnisser jeg lårene sammen med pungen i midten så gjør det ganske vondt. Men hvis pungen ligger å chiller oppå lårene eller får henge i fred så går det bra, da kjennes ikke smertene. Glass vin og Mario Party nå ? Anonymous poster hash: d84c5...7ef Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Fikk du sykemelding på Alleris, ev. hvor lenge? Jeg går å moter meg opp... Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Vet dere om et serriøst sted hvor man kan oppbevare sædceller? Med oppbevaring så menes det at sædcellene er frosset slik at de kan brukes til å lage barn senere. Lurte på det på vegne av en venn av meg. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Jeg søkte litt rundt for et år eller to siden, da kom jeg fram til at det billigste ville være å reise til Danmark og få lagt sæd på lager. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Hvorfor gjorde du det? Jeg sitter i stolen min og vrir meg av ubehag bare av tanken på sterilisering... Endret 29. desember 2016 av Ljóseind Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Jeg har ett barn, 50%, OG jeg må betale bidrag. Mor var på pillen. Jeg skal ikke ha flere barn, derfor fikk jeg det gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå