Oeystein Radich Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Gamlebyen i Fredrikstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Flott komp og fine farger. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Kompen funker vel også som den er, men hvis du scroller ned til den vertikale bærebjelken rett under nærmeste ende på brua forsvinner så vil nedre linje på planken over gå rent ut på nedre ramme og det vil faktisk steinkanten lenger til høyre også - som butter litt i hjørnet slik jeg føler det. Nå er det nevnt så kan du se på det som jeg synes gjør den delen av bildet roligere og renere. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Jeg ville nok halvert avstanden mellom trærne til venstre og øvre bildekant. Men det overlater vi til Smaken og Baken. Roar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Flott komp og fine farger. takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Kompen funker vel også som den er, men hvis du scroller ned til den vertikale bærebjelken rett under nærmeste ende på brua forsvinner så vil nedre linje på planken over gå rent ut på nedre ramme og det vil faktisk steinkanten lenger til høyre også - som butter litt i hjørnet slik jeg føler det. Nå er det nevnt så kan du se på det som jeg synes gjør den delen av bildet roligere og renere. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Jeg ville nok halvert avstanden mellom trærne til venstre og øvre bildekant. Men det overlater vi til Smaken og Baken. Roar Takk for konstruktiv tilbakemelding, Roar. Det setter jeg virkelig pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg