stein111 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Har en noen veggbrytere type NEXA og det jeg lurer på er om det er en mulighet for å dimme lyset med disse bryterne. Altså holde ned eller opp for å dimme? Nå har jeg en løsning med å trykke så går den ned 20% men det er dårlig WAF:) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 ... det kommer litt an på hvilken type de er, trodde jeg. Hvilken modell er det? Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 (endret) aha, kan det ha noe å si ja. Det er en Nexa LWST-615 jeg bruker, men også WTE-1 kunne vært aktuell. Endret 21. april 2016 av stein111 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Aha. Nei, meg bekjent kan du ikke dimme opp eller ned ved å holde bryteren inne. Det sendes bare ett veldig langt signal, så mottakeren tolker det kun som ett signal. Men som det står i manualen, du kan trykke "På" to ganger, og lyset skal begynne å dimme (hvis koblet direkte til lys). Endret 21. april 2016 av Moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå