blazern Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er forbanna irriterende, jeg får bare tilgang til noen få maskiner på hele nettverket. Jeg har vært på forskjellige lan med folk men det er bare de samme maskinene som jeg får tilgang til, er kanskje 5 stykker eller no. Har fått folk til å sjekke innstillinger og lignende, men alt de gjør er å trekke på skuldrene. Jeg er tom for ideer og veien mot formatering nærmer seg...HJELP :grine: Internett fungerer by the way... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kanskje du har win 98/ME/2000 og de andre har XP? Før, når jeg hadde ME, fant jeg også bare ett par stykker på hvert lan jeg var på, resten av dem hadde XP, alle fant hverandre, jeg ble sur, å la inn XP Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du gir oss ikke noe informasjon, ikke engang hva slags windows du kjører. Fortell også hva du har prøvd. Lenke til kommentar
blazern Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 jeg har xp... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 For å si det enkelt, alt kan være feil Kanskje du kan slippe å formatere. Prøv å avinstallere nettverks support og reinstallere igjen. Muligens hjelper det Lenke til kommentar
blazern Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 fikk henta et program som ble anbefalt på asus sine hjemmesider. Det fiksa vistnok noen driver problem, som kunne oppstå på de gamleste a7n8x korta. case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå