Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 utsiktsbilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Veldig flott naturskildring av spektakulært landskap, liker kompen, utsnittet og fargene. Ei havørn i tørrgadden midt på bildet hadde gjort seg Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Ørna er nok ikke et sjeldent syn akkurat her, men den dukka selvfølgelig ikke opp da jeg var der oppe. Her var det et stup på flere hundre meter rett ned så jeg våget meg ikke lenger fram for å ta bildet. Takker for kommentar Oddmund! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Landskapsbilde av høy klasse. Velkomponert, og fotografert på det rette tidspunkt. Tenker her på regnbygene som feier innover fjorden. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Takk for hyggelig kommentar, Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 WOW det var lige mig dette her..super motiv og vildt flot med regnen ude bagved..så smukt...og kniv skarpt omkring træet og de dejlige lysegrønne farver..ikke noget negativt om det fra min side af :-) hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 WOW det var lige mig dette her..super motiv og vildt flot med regnen ude bagved..så smukt...og kniv skarpt omkring træet og de dejlige lysegrønne farver..ikke noget negativt om det fra min side af :-) hilsen Suss Tok ikke sjansen på å legge ut flere bilder av bro og strømledninger etter gårsdagens miserable bilde. Veldig hyggelig at du likte det! (selv om det er litt ledninger her også) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Fantastisk flott! Var vel en hard tur å gå opp dit tenker jeg? Herlig komp og regnbygene setter prikken over i'en. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 WOW det var lige mig dette her..super motiv og vildt flot med regnen ude bagved..så smukt...og kniv skarpt omkring træet og de dejlige lysegrønne farver..ikke noget negativt om det fra min side af :-) hilsen SussTok ikke sjansen på å legge ut flere bilder av bro og strømledninger etter gårsdagens miserable bilde.Veldig hyggelig at du likte det! (selv om det er litt ledninger her også) Mvh Fredrik Ja alle de ledninger :-/ men så skal de jo clones væk ...det er ikke altid lige nemt...men her faldt det jo i smag alligevel :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Fantastisk flott! Var vel en hard tur å gå opp dit tenker jeg? Herlig komp og regnbygene setter prikken over i'en. Gå? Neida, jeg kjørte bil det er veldig bratt oppover der. Takk for hyggelig kommentar i dag også! Ha en trivelig fredag og flott helg.. Endret 21. april 2016 av Fredrik N. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Ett meget velkomponert og fint landskapsbilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Nydelig landskapsbilde med en fantastisk og vidstrakt utsikt . Flott komponert og med en fin og fargerik forgrunn mot den grå og disige bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Her er alt det positive forlengst sagt så da slipper jeg. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Kæmpeflott Fredrik God helg ! Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger! Takk til Rolf, Leif, Roar, Lassern og Alec også!! God helg, ja! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg