Gå til innhold

utsiktsbilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW det var lige mig dette her..super motiv og vildt flot med regnen ude bagved..så smukt...og kniv skarpt omkring træet og de dejlige lysegrønne farver..ikke noget negativt om det fra min side af :-) hilsen Suss

Tok ikke sjansen på å legge ut flere bilder av bro og strømledninger  :) etter gårsdagens miserable bilde.

Veldig hyggelig at du likte det!  (selv om det er litt ledninger her også)  :ohmy:

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar

WOW det var lige mig dette her..super motiv og vildt flot med regnen ude bagved..så smukt...og kniv skarpt omkring træet og de dejlige lysegrønne farver..ikke noget negativt om det fra min side af :-) hilsen Suss

Tok ikke sjansen på å legge ut flere bilder av bro og strømledninger  :) etter gårsdagens miserable bilde.

Veldig hyggelig at du likte det!  (selv om det er litt ledninger her også)  :ohmy:

Mvh

Fredrik

Ja alle de ledninger :-/ men så skal de jo clones væk ...det er ikke altid lige nemt...men her faldt det jo i smag alligevel :-)

Lenke til kommentar

Fantastisk flott! Var vel en hard tur å gå opp dit tenker jeg? Herlig komp og regnbygene setter prikken over i'en.

Gå? Neida, jeg kjørte bil  :hm: det er veldig bratt oppover der.

Takk for hyggelig kommentar i dag også!

Ha en trivelig fredag og flott helg.. :)

Endret av Fredrik N.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig landskapsbilde med en fantastisk og vidstrakt utsikt .

Flott komponert og med en fin og fargerik forgrunn mot den grå og disige bakgrunnen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...