Harald Gjerholm Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg gikk en tur på stien.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Ble flott og malerisk dette! Et typisk bilde fra deg dette, Harald. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Ser ut til at du har skaffet deg nytt kamera ? Like "skjelven" på handa med dette, ment i positiv betydning. Stemningsfullt vil jeg si. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Ser ut til at du har skaffet deg nytt kamera ? Like "skjelven" på handa med dette, ment i positiv betydning. Stemningsfullt vil jeg si. Mvh Ragnar Mange takk Ragnar. Nytt kamera ja, men skjelvingene er like ille med dette. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Noen av disse bildene dine minner om en eller annen maler, men klarer ikke å komme på hvem. God maleri og dybdefølelse her. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg