Blib Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Etter at en har stemt på pollen så må en fremdeles trykke "Se resultat" eller "stem" for å se resultatet og en vil fremdeles ha stemme-valgene på forsiden. Kan det heller ikke blir ordnet slik at når en har stemt på pollen så vil en ikke ha muligheten til det lengre? Altså at en ikke får opp de valgene på forsiden? Forsiden er vel ren HTML osv i dag, ingen serversidescripting så dere måtte vel omdøppt den til .php og lagt inn et lite script. Men ville det virkelig krevd så mye eller? :/ Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hmm.. ser nå ikke det veldig store problemet her men.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Er nok bare pollen som er satt opp litt feil - den funker som den skal på Overklokking.no, og vi bruker samme poll-system. Har sendt mail til folka i HW, så det skulle ikke ta så lang tid før saken er kjøttkake. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 En annen ting som ser galt ut med voteinga på hw.no som jeg har oppdaget idag er at en kan vote så mange ganger en vil, eller det ser ihvertfall slik ut når en åpner en ny IE vindu. På ok.no sine votinger kan en ikke vote flere gnager på den måten, er vel ikke helt umulig der heller men vanskeligere enn tilsynelatende på hw.no Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Stemmer du flere ganger per dag står det "Du har allerede stemt" så det går ikke. Men det ser ut som det går, noe som var hva jeg klagde på. Jeg vil ha det slik at hvis en allerede har stemt så ser en ikke valgmulighetene eller !Vis resultater" - men kun den siden som vises når du trykker "Vis resultater" Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Stemmer du flere ganger per dag står det "Du har allerede stemt" så det går ikke. Men det ser ut som det går, noe som var hva jeg klagde på. Jeg vil ha det slik at hvis en allerede har stemt så ser en ikke valgmulighetene eller !Vis resultater" - men kun den siden som vises når du trykker "Vis resultater" Jeg får nå til å stemme flere ganger(eller det ser ut som om jeg stemmer mer enn en gang) hvis jeg åpner flere IE vinduer på en gang, også hvis jeg åpner et nytt etter at jeg har stemt i det første. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Menne, er det noen som skjønner noe av resultatet? ser at de fleste har 512-768 mb ram men de andre er litt "fucked up" Vanskelig å tyde lissom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå