Gå til innhold

Stabbur i solnedgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes mange gange er det er møj irriterende hvis man lejer en hytte...også er der elmaster eller telefon master lige midt i udsigten :-/ men dette her ser det faktisk meget pænt ud :-)

Hei, jeg er helt enig med deg. Ledninger er nesten alltid veldig irriterende. Men her synes jeg faktisk de tilførte bildet noe positivt. Litt morsomt at skyene nesten ligger på ledningene. :)

Tusen takk for fin tilbakemelding :)

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar

.... og så trasket hun inn i solnedgangen i fint lys og gode farger.

Muligheten for et kutt nede så diagonalen går mellom kortside og langside er tilstede, men om det er øskelig og/eller tjener bildet får heller stå åpent.

Roar

Hei Roar! :)

Jeg tror ikke et slikt kutt ville gjøre seg på dette bildet faktisk.  Men takk for tipset. :)

Det var en utrolig vakker og stille kveld i havgapet dette, hadde med meg gubben og vi satt og nøt fargene, lyset og hverandre ei stund. ;)

Lenke til kommentar

Stemningsfullt og en smule romantisk.

Flott igjen, Helene!

Her er jeg enig i at stolpene og ledningene bidrar positivt til kompen. Flott levert :)

Mvh Oddmund

Kun ett ord: Stemningsfullt.

Mvh Ragnar

Ja, det var en stemningsfull og vakker kveld med blikkstille hav og nydelige farger.  Samme dag du tok bilde i Brosundet tror jeg Oddmund.  Dette er på Valderøya...kjenner du igjen siluetten Oddmund? Du har sikkert kjørt forbi her mange ganger på veg fra flyplassen, akkurat når du har kommet over brua fra Vigra, så står dette på høyre hånd. :)

Lenke til kommentar

Flott igjen, Helene!

Her er jeg enig i at stolpene og ledningene bidrar positivt til kompen. Flott levert :)

Mvh Oddmund

Mvh Ragnar

Ja, det var en stemningsfull og vakker kveld med blikkstille hav og nydelige farger.  Samme dag du tok bilde i Brosundet tror jeg Oddmund.  Dette er på Valderøya...kjenner du igjen siluetten Oddmund? Du har sikkert kjørt forbi her mange ganger på veg fra flyplassen, akkurat når du har kommet over brua fra Vigra, så står dette på høyre hånd. :)

Skal i hvertfall kjenne det igjen neste gang jeg kjører forbi der, vi legger ofte søndagsturen til Vigra/Molnesstranda :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Flott igjen, Helene!

Mvh Oddmund

Mvh Ragnar

Skal i hvertfall kjenne det igjen neste gang jeg kjører forbi der, vi legger ofte søndagsturen til Vigra/Molnesstranda :)

Mvh Oddmund

Ja, det gjør vi også. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stemningsfullt så det holder !!!

Flotte silhuetter mot den vakre og fargerike himmelen .

Eia var vi der med en kald og duggfrisk en .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...