stianris Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei, har nettopp satt opp mitt nye HK, ABIT BD7II. Alt funker som det skal utenom lydkortet som allerede sitter på HKet. Lydkortet er "Avance AC'97 Audio for Intel ® Audio Controller", det er installert med driverne fra CDen som fulgte med. Den står bare i enhetsbehandling med et "!", og feilmlden er: "Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10)" Håper det er noen som kan hjelpe, sitter her på lan uten lyd På forhånd takk! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 oppdatert driveren? ville gjort det. hadde tilsvarende feil med et lydkort, opdaterte driveren og alt funket. Lenke til kommentar
Brannbil Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg kjenner feilen. Du må opptatere drivern. Lenke til kommentar
stianris Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Brannbil, har du en url til hvor jeg kan finne den nyeste drivern? Har tråla hele nettet, men holder på å sovne her ... så er du snill Takk! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har selv hatt det kortet i over et år nå. ALLTID kaos med drivere til lyd. Reinnstallere forskjellige utgaver oppå hverandre pleier å gjøre susen. Sist innstallerte jeg en tilfeldig intel i845 AC97 driver som jeg fant. Den funker. Ofte problemer med crappy lyd med drivere, selv med de siste fra ABIT. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har tråla hele nettet, men holder på å sovne her ... så er du snill Takk! Du kan jo skrive dette i google? Avance AC'97 Audio for Intel ® Audio Controller. Så ser du hva du finner. Eller driver updates, bruk fantasien. hehe Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 eller gå på kontrollpanelet og velge system og enhetsbehandling... så finenr du lydkort der og velger oppdater driver så finner windows den automatisk Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 eller gå på kontrollpanelet og velge system og enhetsbehandling... så finenr du lydkort der og velger oppdater driver så finner windows den automatisk Har du kortet og prøvd det der? Tror ikke det virker. Har det nemlig selv, og produsentens driver på internett virker ikke. Win finner ikke lyd av seg selv. Er tett jalla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå