Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hummer... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 "Nå har de dratt for å se etter hummeren," tenkte jeg - jfr. gammel revystjetsj ved navn "3 mann i en båt". Antagelig plass til min el. rullestol baki der. Men så var det prisen da. Denne finnes nok ikke på lista som det gis tilskudd til fra NAV Herlig glis på'n i fronten. Trenger nok ikke tannlege på ei stønn den der. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Hummeren godt dokumentert fra alle vinkler. Skarpt og fint og fine utsnitt, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Ikke like elegant som Fisker Karma, men minst like imponerende og ruvende. Skal jo kunne nesten kunne bevege overalt i terrenget, men med så dyr doning tror jeg neppe jeg ville tatt sjansen på det. Fin billedserie. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Fine bilder Alec! Kjenner ei som har en sånn, ho kaller den Mr. Hummer. Ho er dyrlege, så da kan det vel forstås at hun trenger et sånt "dyr" Rart at enkelte biler er "menn" mens andre er "kvinner". Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Glitter og stas, nei gi meg en H1. (...kom det kjekt fra en som helst vil ha en klassisk italiener ) Fine bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer -- Roar , Fredrik , Ragnar , Helene og Lassern !!!!! Nei Roar jeg tror ikke man får tilskudd til noen form for hummer på "NAV" . Men man kan vel ikke beskylde denne hummeren for å være under minstemålet . Om biler og kjønnsrelatering så er det vel gamle oppfatninger om tøffe terrengbiler og feminine og vakre italienske sportsbiler fra noen tiår siden . Kunne aldri ha tenkt meg en Hummer selv , men heller en italiensk klassiker fra sekstitallet , eller en Porsche 356 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg