Gå til innhold

Over 100gb borte...

HåkonN

Anbefalte innlegg

Mistet nettop over 100gb med ting og tang på en 200gb disk. Det eneste jeg har gjort er å flyttet endel fra en partisjon til en annen, og defragmentert disken. Noen som har vært borti noe lignende? Virker ikke som det er noe sammenheng med hva som har blitt borte.... Har ingen virus (iflg. NAV2004), så jeg mistenker defragmenteringen å ha noe med det å gjøre? Er det mulig?

DC++ gikk forøverig i bakgrunnen.

Har 5 disker med div, alle på 200gb +/- og ingen av de andre 4 har tatt noe skade selv om de er like fulle....

Begynner å bli litt skummelt hvis slike ting bare skjer....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke svar på akkurat det, men jeg kan ha svar på hvordan du kanskje kan få tilbake det du har mista. det du gjør er å bruke et program som heter Get DataBack NTFS eller FAT32 alt etter hvilket filsystem du har. dette programmet er ikke gratis, men det er verdt pengene. når du så har fått programmet opp å gå så søker du igjennom filene på harddisken. når den er ferdig kommer det opp en liste over filer som ligger der og filer som har blitt sletta fra harddisken. er ikke sikkert at den finner alt, men den finner ganske mye. hadde sletta 1 GB med Mp3 og hele partisjonen min med div ting. alt Mp3`en min fikk jeg igjen men ikke alt av det andre. dvs. dette programmet er kjempe bra. har ikke prøvd noe bedre egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...