OeO Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei vi skal kjøpe inn 2 pcer, skjerm maskin tastatur etc, og en skriver, evt med scanner. Pcene skal være enkle greie pc'er. Vi vil gjerne ha hele pcer, ikke bygge selv, med god garanti. Billigste jeg har funnet hittil er fra siba. 2x: CELERON 2,4 GHZ 256MB DDR RAM 40 GB Integrert grafikk windows xp home Lite on 17" skjerm Tastatur og mus 1x: Canon MPC 190 Dette blir ca 12 300,- totalt. Noen som vet om noen bedre tilbud, trenger ikke noe bedre enn dette, går hovedsaklig på pris, helst vanlig butikk, hvis det skal kjøpes over internett må prisen på porto bli under dette. Noen som vet hvor mye den BILLIGSTE hub/switchen koster, antall porter er ikke vesentlig, skal bare brukes til å koble noen kabler sammen. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg foreslår at går for HP/compaq maskiner. DU får disse ned i 6-7 lapper med skjerm nå. Ingen slår garanti betingelser og service hos dem. Ny regel gjør at de har 9 virkedager på seg til å fixe datamaskinene din, eller så få du en tilsvarende ny. Snakk med NDS de har gode avtaler på hp utstyr. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg foreslår at går for HP/compaq maskiner. DU får disse ned i 6-7 lapper med skjerm nå. Ingen slår garanti betingelser og service hos dem. Ny regel gjør at de har 9 virkedager på seg til å fixe datamaskinene din, eller så få du en tilsvarende ny. Snakk med NDS de har gode avtaler på hp utstyr. Selv om det smerter sjelen min er jeg faktisk enig med han. Du bør kanskje også burdere en Dell maskin. de har også gode garantiordninger! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg syntes det der så litt dyrt ut ? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ehh, Compaq er vel kjendt for de fleste for å være litt sært? (Slik som packard bell) Gå for HP du, eller dell... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 se på dinside.no de har 10000kr tilbud hver måned, der de tester ut maskiner fra forskjellige butikker og kårer den beste:) Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 se på dinside.no de har 10000kr tilbud hver måned, der de tester ut maskiner fra forskjellige butikker og kårer den beste:) Dette er snakk om TO PC'er til 12 000,-, ikke en pc til 10 000. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Ehh, Compaq er vel kjendt for de fleste for å være litt sært? (Slik som packard bell) Gå for HP du, eller dell... hp og compaq er det samme nå ! Dessuten har ikke HP arbeidstasjoner. HP har hjemmePC markedet, pavilion serien, mens compaq har fått workstation området, altså EVO serien. men er de samme komponentene som er brukt i mye. Endret 24. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå