Gå til innhold

2 enkle pcer og en skriver

Anbefalte innlegg

Hei

vi skal kjøpe inn 2 pcer, skjerm maskin tastatur etc, og en skriver, evt med scanner.

Pcene skal være enkle greie pc'er.

Vi vil gjerne ha hele pcer, ikke bygge selv, med god garanti.

Billigste jeg har funnet hittil er fra siba.

2x:

CELERON 2,4 GHZ

256MB DDR RAM

40 GB

Integrert grafikk

windows xp home

Lite on 17" skjerm

Tastatur og mus

1x:

Canon MPC 190

Dette blir ca 12 300,- totalt.

Noen som vet om noen bedre tilbud, trenger ikke noe bedre enn dette, går hovedsaklig på pris, helst vanlig butikk, hvis det skal kjøpes over internett må prisen på porto bli under dette.

Noen som vet hvor mye den BILLIGSTE hub/switchen koster, antall porter er ikke vesentlig, skal bare brukes til å koble noen kabler sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår at går for HP/compaq maskiner. DU får disse ned i 6-7 lapper med skjerm nå. Ingen slår garanti betingelser og service hos dem. Ny regel gjør at de har 9 virkedager på seg til å fixe datamaskinene din, eller så få du en tilsvarende ny. Snakk med NDS de har gode avtaler på hp utstyr.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at går for HP/compaq maskiner. DU får disse ned i 6-7 lapper med skjerm nå. Ingen slår garanti betingelser og service hos dem. Ny regel gjør at de har 9 virkedager på seg til å fixe datamaskinene din, eller så få du en tilsvarende ny. Snakk med NDS de har gode avtaler på hp utstyr.

Selv om det smerter sjelen min er jeg faktisk enig med han. Du bør kanskje også burdere en Dell maskin. de har også gode garantiordninger!

Lenke til kommentar
Ehh, Compaq er vel kjendt for de fleste for å være litt sært? (Slik som packard bell)

Gå for HP du, eller dell...

hp og compaq er det samme nå !

Dessuten har ikke HP arbeidstasjoner.

HP har hjemmePC markedet, pavilion serien, mens compaq har fått workstation området, altså EVO serien.

men er de samme komponentene som er brukt i mye.

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...