meastp Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Det er ikke noe med filsystemet, da? Jeg kan jo kjøre det inn på nytt og ta en update før jeg installerer X. Hvilket filsystem burde jeg bruke? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det er ikke noe med filsystemet, da? Jeg kan jo kjøre det inn på nytt og ta en update før jeg installerer X. Hvilket filsystem burde jeg bruke? reiserFS er bra det. Problemene du viser til er vel ikke typiske filsystemproblemer. Jeg tror heller ikke det er gzip relatert når jeg ser på apt-get update outputten din en gang til... Virker som om det er apt som har problemer med å koble seg opp mot serverene. Har du prøvd flere ganger? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Har nå installert alt på nytt. Alt funker fint, men jeg har ikke installert x-window enda. Gjør vel det etter at jeg har satt opp ftp-server. Denne gangen fikk jeg ikke melding om SSHD, SSHD v.2, SUID og SSHD server/klient. Hvorfor ikke det tror du? Bruker reisereFS nå. mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
meastp Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Nå er (foreløpig) alt i boks. Debian 2.4 er installert, blackbox er installert, apache med php og mysql er installert, og proftpd er installert. Kjører også på unstable. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå