D15a5t3r Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hey! Fleste spillinteresserte har vel hørt om ARK: Survival Evolved og at dette spillet krever en del av pcen. Jeg har et problem som er litt utenom det vanlige. FPS i ARK ligger på rundt 70 på low/medium settings. Har brukt disse innstillingene hele tiden og ikke vært noe problem tidligere. Nå er det sånn at når jeg nettopp starter spillet så ligger FPS på rundt 70. Etter en liten periode (20-30 min, kanskje mer) så fryser spillet i 5-10 sek og når det kommer tilbake så ligger FPS`en på rundt 35. Kan ligge på 35 FPS i rundt 1-2 timer og så fryser spillet igjen (kanskje i 2 min), og når det løsner så ligger FPS`en på rundt 70 igjen! Når jeg logger ut av en server så "fryser" også "utloggingsbildet", hører kun musikken. Må ctrl+alt+del for å avslutte ARK. Verken CPU eller GPU er for varme (60 og 50 grader) CPU load på rundt 35% og minne på rundt 45%. Prosessor: i7-3770K @ 3.50GHz 16 GB RAM GPU: GeForce GTX 770 Drivere er også up to date. Har prøvd andre innstillinger på spillet, reinstallert spillet. Prøvd launchoptions (-USEALLAVAILABLECORES -sm4 -d3d10 -nomansky -lowmemory) Men ingenting av dette har hjulpet. Dette skjer også kun på ARK. Først nå etter over 1200 timer i ARK at dette problemet har dukket opp. Er det noen genier der ute som har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå