Even. Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 støtter home.no.net de der mysql greiene? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Men det gjør www.frac.dk Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 takk for tipset har nå registrert meg Måtte ha epost adresse som slutta på .dk så jeg gikk inn på jubii.dk og skaffa meg en gratis Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 takk for tipset har nå registrert meg Måtte ha epost adresse som slutta på .dk så jeg gikk inn på jubii.dk og skaffa meg en gratis hehe gjorde akkuratt det samme da jeg hørte om frac Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bare husk en ting angående www.frac.dk Når du skal gå inn i en mappe så MÅ du ha / bak mappenavnet Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Siden vi snakker om frac nå så må jeg si at jeg har endel problemer når det gjelder php. Bare 1 kode virker og det er date() Ellers virker ikke include() osv. Noen som vet hva som er galt??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå