Gå til innhold

Dette skal jeg kjøpe i morgen...

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra ut det! men kanskje, som sagt kunne du vurdert å kjøpe en xp2500+ eller en xp2800+ istedenfor ?

For all del, det er en god CPU du har tenkt deg, men jeg tror du vil få litt mer for pengene om du hadde kjøpt en xp2500+ eller en xp2800+, hvis du skal klokke da, hvis ikke så bare kjøper du den som du har satt opp :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Å kjøpe 3000 er waste of money deluxxx!! En klokket 2500 er et rimeligere valg.

3000 yter omtrent som en P4 2.6c-2.8c

Jo kanskje i dine øyner er det bortkastet penger? Men det er mangen som glemmer at det er ikke alle som vil klokke opp prosessoren. Selv gjør eg det ikke lenger, men eg har ikke noe imot at du gjør det. ok? *grin*

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Jo kanskje i dine øyner er det bortkastet penger? Men det er mangen som glemmer at det er ikke alle som vil klokke opp prosessoren. Selv gjør eg det ikke lenger, men eg har ikke noe imot at du gjør det. ok?  *grin*

Du har blitt for gammel til slikt Lura? *grin*

Vill nok kanskje heller kjøpt en P4C 2,6 (og klokket den, selvsagt) istedenfor en XP3000. Barton 2500, 2600 og 2800 er gode kjøp, men 3000 og særlig 3200 er ikke så mye for penga, vil jeg si.

Edit: Usj, fæl smiley

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar
Nåja, jeg er ingen fan av klokking (Dont ask why).. men anyways, når jeg har installert det nye Hovedkortet, må jeg re-installere windows da?

Ja, du burde legge inn windows på nytt, hvis ikke kan det føre til ustabiliteter, bluescreen, eller at du ikke får starta opp windows i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...