Taake89 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hei, jeg lurer på om noen vet om ett gratis program som kan automatisk sortere større mengder musikk automatisk? Er irriterende når tagsene ikke fungerer, men krever så vanvittig mye arbeid å fikse det selv. Vet ikke om dette er riktig forum, men virket som jeg ville få best svar her. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Du kan jo alltids prøve mp3tag. Støtter søk og erstatt med med regular expression er støttet. Skal du endre taggen til veldig mange filer samtidig så vil jeg anbefale dette. 3 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Du har også MusicBrainz Picard, det kan kanskje funke for deg. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Jeg har prøvd musicbrainz, men fikk det ikke til å gjøre noe automatisk? Fulgte guiden på siden men det skjedde aldri noe spennende. Har også prøvd tuneup elns som fungerte utmerket, men det kostet jo over 200kr når man var ferdig med trial-perioden. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Det skjer vel ikke automatisk, men hvis det er hele album du skal tagge og artist navnet er en kjent tag så tror jeg at programmet kan søke seg fram til rett album og da kan du bare trykke lagre for å få alle taggene inn i fila. Så litt jobb er det, men man slipper å skrive inn noe selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Mediamonkey eller Clementine gjør jobben for meg ihvertfall. Er en stund siden jeg har brukt førstnevnte, men mener det skal være en av de bedre løsningene til å automatisk tagge biblioteker. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Skal teste de når jeg kommer hjem. Hadde håpet på en enkel måte å fikse 16 GB med musikk Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 mp3tag har også mulighet for å hente tags automatisk fra flere forskjellige steder. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Mp3tag fungerte veldig bra når jeg lærte meg å bruke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå