Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

store problemer med internett fra INO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Vel,nå har INO og BKK bredbånd slått seg sammen.Dvs.Bkk har overtatt all drift og kunde-service.Man kan ringe de på 05123 fra kl.10-17 Man-Fredag.

Jeg er ekstremt missfornøyd med farten,som (nå) ligger på ca.350-400kb/s.Og jeg betaler for 1mbit opp/ned.Får håpe at de får opp farta på linja så jeg får det jeg betaler for,og 2-3 sekunder mindre ping så jeg kunne spilt online. :thumbdown:

Uansett om BKK er den eneste "bredbånds" leverandøren du kan få,så sitt heller med 36/56k modem.Jeg har 24mnd.bindings avtalen til 450kr.pr.mnd.men angrer på det.INO/BKK er eneste leverandør i den delen av Vennesla jeg bor.

2 øre fra meg

Lenke til kommentar

Håper Ino og BKK får inn en avtale som gjør at man kan skifte fra det trådløse nettet til fastnettet.

Det trådløse nettet er jo helt på tryne..

Du delere ip-adresse med en haug andre, slik at spilling og p2p er klin umulig!

Farten din skal ikke ligge på 1000 mbit, men på 600 mbit både opp og ned, fikk jeg beskjed om.... Altså 600/600. Hadde vært mye bedre med 1000/200....

Lenke til kommentar

Heh, nå begynner d å bli en stund siden jeg fikk meg bb fra ngt.. Men en kamerat av meg har fremdeles INO, han klager på fart og ping som ikke er .... "aktuell"?

Herregud sier bare jeg, hvordan de kan kalle seg en isp...? Kanskje jeg skal sette opp public wlan til 1mbit linjen min... :p og ta penger for d... Men oi, d er jo ikke lov...

Spille med ino? d går ikke, med mindre man spiller mellom klokken... 12-4-5-6 om natten... :laugh:

Farten var forøvrig ALDRI over 100 kb/sek med ino... på p2p programmer mindre som oftest... D funker om natten :thumbup:

Finnes d ikke diverse krav til oppetid o.l?

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til alle med Ino i nordhordaland (spez knarvik!!)

kan vi ikke bare alle slå oss sammen å skrive oss på interesseliste hos nextgentel eller ett annet fast montør firma.. holder på å spy på hele ino linja! esj fysj for noe dritt!! er det lovlig å betale for dette her? :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Foreldra mine har Leikanger Nett(ein databutikk kjøpte opp rettighetane som INO hadde her) og farta suger hardt. 1-2 ISDN-linjer i gjennomsnitt. Eg var heime i jula, og fekk ikkje opp webcam på MSN eingong. Dette er gale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...