alex100 Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 du finner en tutorial til 404 på datadyret.monror.com Hvordan blir denne i PHP? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Et lite ekstra spm her $_GET["side"] Er dette funksjonen for å hente alt som står etter f.eks: index.php?side= ? Så hvis det står index.php?side=riktig så henter den ut riktig? dette stemte, men for å få det inn i en variabel, kalt $side Blir det da: $side = $_get["side"] ????? får det ikke helt til å funke Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Hvis du skal ha det inn i en variabel blir det som du sier: $side=$_GET["side"]; På sidene jeg lager, har jeg alltid menyen i en egen fil, hver link der viser til: index.php?side=about f. eks. I den tabellen som innholdet skal vises, har jeg da: #Denne viser hva som skal inkluderes når index.php?side=about er åpnet. if($_GET["side"] == "about") { include("include/about.php"); } Men det har du sikkert lært nå Bare pm meg om det er noe #edit: Noen småfeil Endret 11. desember 2003 av Andeplane Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sorry Burde jo sagt at jeg hadde fått det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå