Heimkok Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hei! Ser etter en TV på rundt 47" og syntes det er vanskelig å sette meg inn i alle disse nye standardene. Er smart TV så bra fungerede at det er noe man bør ha på en ny TV? Takk for eventuelle bidrag. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Ja, synes det er verdt det. Har både Netflix og Youtube på min, og det er deilig å slippe å koble til pcen for hver gang jeg vil slenge meg på sofaen. Bare styr unna "ukjente" merker, som selger til en billig pris. Du kan da ende opp med dårlig kvalitet som hakk i bildet, tungvint innlogging/meny osv. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 På den annen side så kan det være at du får mer bildekvalitet for pengene om du går for en modell uten smart-tv funksjoner. Om du har TV'n koblet til forsterker og PC hele tiden uansett, så er smart-tv funksjoner overflødig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Her får du mye TV for pengene: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3116166 Samsung UE48J6275 til 4995,- Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Om du har TV'n koblet til forsterker og PC hele tiden uansett, så er smart-tv funksjoner overflødig. Dette stemmer nødvendigvis ikke. Har man for eksempel koblet til Playstation eller xBox, som per se ikke har støtte for UHD eller HDR kan man få dette ved å bruke appene som er i smart tv'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå