Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Gamle Folkets Hus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Interessant ... en stilig, flott byggning, fint presentert Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Pent bilde, fikk lyst til å se mer av dette gamle huset. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Interessant ... en stilig, flott byggning, fint presentert Mange takk for det Torhild ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Pent bilde, fikk lyst til å se mer av dette gamle huset. Mvh Fredrik Mange takk for det Fredrik ! Det kan nok hende det kommer flere bilder når gjerdene igjen blir borte og det går an å bevege seg rundt på alle kanter. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Fint bilde, og dokumentasjon. Min bedre halvdel kjenner godt til denne bygningen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Et riktig flott hus, bra det ikke ble revet i samme slengen Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Javel, så det er altså en maskin og ikke en ny spesiell bildesign som jeg først trodde da det jo går inflasjon i dollarglis her på siden idag. Flott arkitektur der oppe på haugen På tiden den kom fram i lyset, ja. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Fint bilde, og dokumentasjon. Min bedre halvdel kjenner godt til denne bygningen. Mvh Ragnar Mange takk Ragnar ! Snart kan du og fruen igjen få nærkontakt med bygningen Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Et riktig flott hus, bra det ikke ble revet i samme slengen Mange takk Helene ! Regner det som temmelig sikkert at denne bygningen er fredet....heldigvis Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Javel, så det er altså en maskin og ikke en ny spesiell bildesign som jeg først trodde da det jo går inflasjon i dollarglis her på siden idag. Flott arkitektur der oppe på haugen På tiden den kom fram i lyset, ja. Roar Mange takk for den hyggelige kommentaren Roar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Fine kontraster i alder og stil. Flott hus Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Fine kontraster i alder og stil. Flott hus Mange takk for den fine tilbakemeldingen Lassern ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg