arkan Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Heisann er ikkje helt konge i finmotorikk og lurte på om noen i rogalands område har erfaring i opplåsing av multipliere. Saken er enkel, er det noen som kunne tenkt seg å gjøre det for meg for betaling, og bør helst ha gjort det før.... Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Har nå gjort dette med min egen 1800 og bor i Stavanger. Du kan jo få min 1800 som er låst opp mot din 2000 Lenke til kommentar
arkan Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Vel nesten ett bra forslag, men er godt fornøyd med min cpu jeg så dessverre.... Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 He-he Ja det var vel nesten for godt til å være sant, men hiv ut E-Mail adressen din så kan det nok la seg gjøre hvis du bor i nærheten. Lenke til kommentar
arkan Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 bor i sandnes eg, så vi må nok kunne ordne noe.... mail: [email protected] Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Du får se på mailen så får vi snakkes om evt. detaljer senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå