Ragnar Skj Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Du har mange gode hegrebilder. Her er et de aller beste etter min oppfatning. Perfekt med helt ustrakte vinger, meget skarpt, og med speilingen der den svever like over vannflaten. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Fuglen flott plassert i bildeflata og så fint med speilinga av fuglen også. Perfekt! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Det eneste som kunne gjort dette bildet bedre, var at hele skyggen av hodet også ble med. Godt jobba! 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Det eneste som kunne gjort dette bildet bedre, var at hele skyggen av hodet også ble med. Godt jobba! Når den tar av og flyr så skjer alt så fort at det er vanskelig å planlegge noe, det er i beste fall kanskje et eller to bilder av en serie på 15-20 som er brukbare og det er langt mellom blinkskudda..enten er vingene havnet utenfor billedkanten, eller rekkverket kommet med..så her er mye flaks om alt skal klaffe (bokstavelig talt) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Det eneste som kunne gjort dette bildet bedre, var at hele skyggen av hodet også ble med. Godt jobba! Når den tar av og flyr så skjer alt så fort at det er vanskelig å planlegge noe, det er i beste fall kanskje et eller to bilder av en serie på 15-20 som er brukbare og det er langt mellom blinkskudda..enten er vingene havnet utenfor billedkanten, eller rekkverket kommet med..så her er mye flaks om alt skal klaffe (bokstavelig talt) Dette skjønner jeg 100% Det er en blanding mellom dyktighet og flaks, for her går det fort! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Gråhegra er ute og speiler seg ser jeg. Artig å se den i fugleperspektiv for en gang skyld så fikk vi se hvordan vingene ser ut oppå også i utbredt stand. Lys, skarphet, farger og særs gode detaljer i fjærdrakta. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg