Andyking Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Nå har jeg søkt både grenaderopptak og minedykkeropptak. Grenaderopptaket er fra 19-27 mai, mens opptaket til minedykker starter 18.juni. Jeg ønsker å bli med på grenaderopptaket, for å "sikre" meg en tjeneste i forsvaret, mens jeg aller mest ønsker å bli minedykker. Spørsmålet mitt da er da som følger: Blir det for tøft å bli med på grenaderopptaket, før så å bli med på minedykkeropptaket fult restituert? Noen som har erfaring fra dette? Setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Det varierer nok fra person til person. Er vel individuelt om du klarer å restituere deg fult ut på den tiden. Spørs hvor sliten du er etter grenaderopptaket, men for all del, prøv! Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Selve grenaderopptaket er kanskje fra 19-27 mai, men hvis du kommer deg igjennom dette, da havner du vel fort på 4 (?) uker grunnkurs som går inn i minedykkeropptaket? Kan hende det blir enten eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå