Fredrik N. Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 bru og fjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Vilt og vakkert er passende beskrivelse på bildet. Passer både i farger og sv/hv. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Flott combo..til og med kraftlinjene matcher inn..liker det best i farger Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Takk Ragnar og Oddmund! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Ett flott bilde av det enorme fjellmassivet, med innslag av menneskeskapte elementer, som setter det hele i perspektiv. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Blir nesten svimmel ... mektige, flotte bilder Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Takk til Torhild og Rolf også! Ja, disse fjellene er mektige. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Flott Fredrik, likte fargeversjonen best. Jeg bruker å sitte og beundre fjellene når jeg kjører Sunndalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Flott kombinasjon med bro , fjell og kraftlinjer . V1 blir min favoritt , mest fordi den hadde bedre kontraster/detaljer i fjellsiden . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Hej Fredrik Hvis jeg skal være ærlig..synes jeg at elmasterne ødelægger motivet..og billedet taget i den vinkel med broen med i billedet er en smagssag.,..men det falder ikke helt lige i min smag fordi det bliver forvirrende med den store skygge i venstre side..og er jeg lidt i tvivl om hvad det er du har mest fokus på her..ville tro bjerget..men det er ikke super skarpt..så det ødelægger det lidt..ja jeg lyder nok lidt negativ..men kan selv bedst lide at folk er ærlige og siger hvad de mener om mine billeder og så bagefter fortæller mig hvad jeg kunne have gjort bedre....:-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Velger meg V1. God beskjæring nede så de to diagonalene ikke møtes, men gir god spenning. Når masakoppen nevner en opplysing av det store mørke feltet så er det selvfølgelig en forutsetning at grumset ikke dukker opp. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Takker Helene, Alec og Roar ! Og til deg også, Suss. Jeg synes det bare er fint at folk sier sin ærlige mening her inne. Tanken bak bildet var vel å få til en god komposisjon og brukte bevisst både bro og strømledning som (menneskeskapte) elementer her. Synes det er vanskelig å bedømme mine egne bilder så det er fint med tilbakemeldinger. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Takker Helene, Alec og Roar ! Og til deg også, Suss. Jeg synes det bare er fint at folk sier sin ærlige mening her inne. Tanken bak bildet var vel å få til en god komposisjon og brukte bevisst både bro og strømledning som (menneskeskapte) elementer her. Synes det er vanskelig å bedømme mine egne bilder så det er fint med tilbakemeldinger. Mvh Fredrik Fint at du ikke bliver sur...folk må også gerne give tilbage igen hos mig...bare de så kommer med forslag på forbedringer :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Hei Suss, har holdt på med foto bare et par år og har mye å lære. Er vel bare Herr Kneppen og deg som kommer med litt forslag til forbedringer av og til. Det setter jeg bare stor pris på.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg