AfterGlow Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Netflix-sjefen selv åpner for muligheten i ferskt intervju.Netflix kan endelig få støtte for offline-avspilling Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Regner med at det er mest politikk, og ikke tekniske begresninger som setter en stopper for offline-spilling. Rettighetshavere kan bli sure dersom deres lisens til å streame materialet i stedet lar brukeren laste det ned og lagre det lokalt. 2 Lenke til kommentar
PUCH Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Dersom dette skal skje må de nok betale mer til rettighetshaverne. Men på Netflix' egenproduserte innhold, som det jo er ganske mye av etter hvert, burde det være mulig å få det til uten noe annet hinder enn det tekniske (som nok er et lite hinder). Offline-støtte kun på Netflix egenproduserte innhold kunne nok vært en god idé, som ville øke populariteten til disse seriene/filmene. 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Offline funksjon er perfekt på hyttetur hvor man har begrenset med "data" å bruke opp. Bruker mye Viaplay sin når jeg er på hytta. Laster ned noen episoder og et par filmer før en hyttetur. Men synd at ikke alt på Viaplay er tilgjengelig offline. Tror jeg fort hadde blitt drept av mamma og pappa hvis jeg hadde brukt opp 30GB på en helg (som skal vare 1 måned). 1 Lenke til kommentar
ShpongleSpingle Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Bruker flittig offline funksjonen på Viaplay og det er grunnen til at jeg har Viaplay i stedet for Netflix. 1 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Skal de endelig skjønne at alt de sier nei til av slikt, er enda en grunn til at folk piratkopierer? På tide! 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Skal de endelig skjønne at alt de sier nei til av slikt, er enda en grunn til at folk piratkopierer? På tide! Det er nok i hovedsak rettighetsholderene som setter stopper for dette, som nevnt av noen andre over. 2 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Kult om det blir noe av. Er så møkka lei DVD-er med 5-20 min obligatorisk reklame på starten som du maks kan spole gjennom, ikke hoppe over. Hallo, jeg har betalt for produktet, i internettalderen betyr det reklamefritt! 1 Lenke til kommentar
yoyobroshan2 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Det blir isåfall enkelt og piratkopiere netflix innhold, vis de lar deg laste det ned i mkv eller mp4 osv.. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hva i alle dager får deg til å tro at de vil gjøre det på den måten? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Det blir isåfall enkelt og piratkopiere netflix innhold, vis de lar deg laste det ned i mkv eller mp4 osv.. Hvorfor i all verden skulle de det? Det vil jo være som om Spotify skulle la deg laste ned .mp3 (eller Vorbis, AAC osv.) filer. 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Det blir isåfall enkelt og piratkopiere netflix innhold, vis de lar deg laste det ned i mkv eller mp4 osv.. Hvorfor i all verden skulle de det? Det vil jo være som om Spotify skulle la deg laste ned .mp3 (eller Vorbis, AAC osv.) filer. Av det jeg har sett av filutforskeren til Android, så er det MP4 filer som blir lastet ned til Viaplay sin Data/OBB mappe (Android non-root), dog de er krypterte og kan ikke spilles av i andre videospillere. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Det var kryptering jeg regnet med at netflix kom til å putte på nedlastede filer også 1 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Et velkomment tiltak for hytteturer og lange togreiser :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg