Gå til innhold

Win 7: Admin problemer og kopiering og lesing PDF filer


Anbefalte innlegg

Har en kollega som har fått problemer med å lese PDF filer (og mulig andre filer) fra PCen sin.

Det funket i går, men ikke i dag.

 

Får at han ikke har tilgang. Når jeg satt Adobe Reader til å kjøre som administrator så får jeg åpnet dem.

 

Hans bruker var satt som standardbruker, men prøvde å endre det til administrator, noe den skal stå til nå.

 

Problemet er at vi bruker Remote desktop løsning, og i fra den så får han ikke kjørt noe som administrator, da vi ikke har de rettighetene der.

 

Jeg får heller ikke kopiert filene over til den løsningen for å se om det hjelper.

 

Noen som vet hva som har skjedd?, og hvordan jeg får løst det?

 

 

EDIT: Så ut til at jeg fikk løst det. Fikk byttet eier til adminkontoen. Eier som lå der lå het "Trustedinstaller", noe som ikke høres bra ut

 

Noen som vet hva det kan være for noe?

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...