AndersT2 Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Har en kollega som har fått problemer med å lese PDF filer (og mulig andre filer) fra PCen sin. Det funket i går, men ikke i dag. Får at han ikke har tilgang. Når jeg satt Adobe Reader til å kjøre som administrator så får jeg åpnet dem. Hans bruker var satt som standardbruker, men prøvde å endre det til administrator, noe den skal stå til nå. Problemet er at vi bruker Remote desktop løsning, og i fra den så får han ikke kjørt noe som administrator, da vi ikke har de rettighetene der. Jeg får heller ikke kopiert filene over til den løsningen for å se om det hjelper. Noen som vet hva som har skjedd?, og hvordan jeg får løst det? EDIT: Så ut til at jeg fikk løst det. Fikk byttet eier til adminkontoen. Eier som lå der lå het "Trustedinstaller", noe som ikke høres bra ut Noen som vet hva det kan være for noe? Endret 20. april 2016 av AndersT2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Sikkert en installasjon av ettellerannet eller en oppdatering som ikke har vært helt vellykket. Kanskje en installasjonsprosess som skulle sette seg selv som admin, men som ble avbrutt eller feilet før den fikk satt tilbake. Muligens malware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå