Fragletrollet Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 noen som vet om en butikk i oslo(ev nettbutikk) der de selger piper/vannpiper og herbs og så videre? Tenker på butikker som www.shamanshop.com osv Lenke til kommentar
nvanrekurb Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) erm....nei Endret 23. november 2003 av nvanrekurb Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Jeg er selv ingen hasjer, men "smokers delight" på plata er vel tingen? Ellers må jeg si at vannpipe, sånn med frukttobakk (og gjerne litt vodka i vannet ) er konge EDIT: nvanreked -> jeg så hva du skrev Endret 23. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 hei betyr ikke jeg hasjer bare fordi jeg spør etter en slik butikk vel? Det er vel lov å titte... Smokers delight på plata? kødder du med meg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Nei, altså, den ligger ikke HELT på plata, ca 50 meter fra. Rett ovenfor trafikkanten. Det ligger ikke en, men TO slike sjapper der :| Endret 23. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå