Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Skogsmiljø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Damen har tydeligvis vært på skautur. Minner litt om frisyre med langt hår rett etter at hodet har forlatt puta dette. Ikke at jeg har den slags problemer nå for tiden da det ikke er så mye igjen oppå toppen. Men hadde jo langt hår tilbake på -70 tallet. Har prøvd å finne ut hvordan jeg skal skifte profilbilde her for å legge ut et slikt hårete bilde, men finner det ikke så det er kanskje bare for betalende gjester? God dybdevirkning i bildet. Det skal du hvertfall ha. Nevner at jeg antagelig ville sett ei ramme på utsiden av det sorte passerpartout. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Damen har tydeligvis vært på skautur. Minner litt om frisyre med langt hår rett etter at hodet har forlatt puta dette. Ikke at jeg har den slags problemer nå for tiden da det ikke er så mye igjen oppå toppen. Men hadde jo langt hår tilbake på -70 tallet. Har prøvd å finne ut hvordan jeg skal skifte profilbilde her for å legge ut et slikt hårete bilde, men finner det ikke så det er kanskje bare for betalende gjester? God dybdevirkning i bildet. Det skal du hvertfall ha. Nevner at jeg antagelig ville sett ei ramme på utsiden av det sorte passerpartout. Roar Hei Roar! Husker jeg sleit med å finne ut hvordan jeg skulle legge inn profilbilde jeg også. Sånn gjør du: "Gå til forumtråden", der trykker du på bildet ditt, på neste side fører du musepekeren over bildet, da kommer det opp "endre" oppi hjørnet, da skjønner du resten tenker jeg. Jeg gleder meg uhemma til å se et langhåra hippibilde av deg! Jeg skulle gjerne gjort litt mer ut av rammeopplegget, men sånt noe har jeg ikke tilgang til enda. I hvilket program gjør du det? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Et litt mystisk bilde, man får lyst til å gå innover her. Fint lys. Ikke ditt beste bilde, men absolutt severdig. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Et litt mystisk bilde, man får lyst til å gå innover her. Fint lys. Ikke ditt beste bilde, men absolutt severdig. Mvh Fredrik Det blir bare rot og tull å prøve å gå innover her Fredrik, aaaaltfor tett skog til det. Enig i at bildet ikke er i toppskiktet akkurat, men det har vært litt tørke i det siste, så jeg har bladd og lekt med bilder fra arkivet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Sånne tørrkvister skal en passe seg for, skarpe og stikker som bare det dersom en ikke passer seg. Ligner på Østlandsskog, men det er det sikkert ikke. Vanskelige lysforhold som du har mestret bra. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 V1, her passer ramma..liker det Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Sånne tørrkvister skal en passe seg for, skarpe og stikker som bare det dersom en ikke passer seg. Ligner på Østlandsskog, men det er det sikkert ikke. Vanskelige lysforhold som du har mestret bra. Mvh Ragnar Nei dette bildet er tatt på Oppdal. Ikke en skog å ville seg inn i for noen med langt hår som meg i hvert fall Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 V1, her passer ramma..liker det Mvh Oddmund Takk for det Oddmund! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 To versjoner fra skogsturen som begge har et fintlys og fine farger . Her gjorde rammen på min favoritt - v1 - seg da den dekket over det blasse i venstre og høyre billedkant . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Fint av skogen. Foretrekker helt klart v.2 uten ramme og med uskarp forgrunn som skaper en helt annen dybde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg