Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 I fjæra... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Jeg likte best utsnittet i V1, men jeg likte ikke helt den uklare forgrunnen. Det er kanskje appen som gjør dette? V2 var bedre i så måte, men der var ikke utsnittet fullt så bra...jeg er ikke så glad i stygge skilt og ledninger o.l.... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Virker som folk har mer eller mindre fått appedilla for tiden. Man kan ikke lenger foreta seg noenting uten at man må innom en jævla app. Slett ikke sikker, men kanskje er utsnittet i V1 best, men jeg ville tatt kanskje 1,5 cm til av høyrekanten. Hadd V2 hatt samme dybdeskarphet så hadde antagelig den blitt valget. Blir kanskje litt sånn hipp som happ her hvorvidt det var den som sa slipp som slapp - fra diktet "Episode" av Herman Wildenvey. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 V1 var absolutt favoritt her, men ville ha foretrukket skarp forgrunn her. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Støtter Fredrik her. V1 med best komposisjon, lider litt med manglende dybdeskarphet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Takker for hyggelige og positiv kommentarer Helene , Roar , Fredrik og Ragnar !!!! En kan ha forskjellige oppfaninger av disse appene , men det betyr at jeg kan laste ned de jeg har bruk for. Og brukt riktig kan de være et bra fotoverktøy .. Denne appen tar alt etter innstillingene fra 2 - 256 eksponeringer for jevne ut bl.a bølger .Da har det lett for å bli litt uklart hvis ikke motivet passer helt . Noe det kanskje ikke gjorde her . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg