Tim Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei Jeg og 7 kamerater han nå et lite LAN. Vi bruerk 2 switcher som er koblet sammen med en vanlig TP kabel. Vi kjører fast Ip adresser osv. Jeg har oprettet en DC++ hub, og den fungere NESTEN bra... Det som er problemet er at noen får langt mere speed enn andre (8MB/s) osv. Jeg får fra pc.2 80kbps stødig, mens pc 2 får fra meg 600 kbps. Mens fra pc.3 får jeg hele 8mbps, det samme får pc 3 av meg. Hva er det som ligger bak dette? Det er sånn på alle pcer.. Alle maskinene er oppegående (2ghz+++) og kjører Windows XP prof! Noen som har noe råd? Tim Lenke til kommentar
JimL Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hvilken type nettverkskort har pc2? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Han har en nettverksadapter fra Telenor som fungerer som et nettverkskort... Det hadde jeg ikke tenkt over! Kan jo være det som er problemet..! Noen råd? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Næi, jeg tror ikke det er problemet. jeg har også opplevd dette. og jeg har vanlig nettværkskort. jeg vet ikke hva som gjør det Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Merkelig! Må da være noen her på forumet som vet hva dette er Lenke til kommentar
JimL Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 prøv ihvertfall å sett et 100mbit nettverkskort i maskina hans.. se hva som skjer ^^ Hvis det går like dårlig.. så.. jaja.. er ihvertfall noe med pc2, men det sier seg egentlig litt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå