AfterGlow Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Se videoen av nye «Matrice 600» i aksjon.Dette er DJIs kraftigste drone hittil – og den blir ikke billig Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg synes den var relativt billig. Min lille quadcopter kostet jo 30.000 1 Lenke til kommentar
M a t s Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Kommer jo helt an på hva man sammenligner med. I forhold til en phantom e.l. så er det jo mye penger. Sammenligner man med f.eks Freefly sin Alta, så er det latterlig billig, spesielt hvis man tar med i betraktningen at den kommer i en bundle til 6k bucks med den nye ronin mx. Nå skal ikke jeg påstå at kvaliteten er den samme, men når man ser hvem DJI sikter seg inn på, så kan man vel regne med at sakene er noenlunde på stell 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hele 35 minutter? og 15 minutter med last er ikke mye (til den prisen) 1 time er minstekravet mitt Lenke til kommentar
M a t s Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hele 35 minutter? og 15 minutter med last er ikke mye (til den prisen) 1 time er minstekravet mitt Til orientering så er det nøyaktig samme flytidene som Freefly Alta, til doble prisen. For målgruppen er dette rimelig. 1 time med 6,5kg last på multikopter er nok et stykke unna, ihvertfall med femsifret pris 6.5 kg last tilsvarer vel omtrent å ha 3-4 phantoms hengende og dingle under. 15 minutter på 4 phantoms er jo en time tilsammen jo hehe.. /vits 2 Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Synes ikke prisen er stiv i det hele tatt. Den kommer nok ikke her på berget for den prisen er jeg redd. Bra at de jobber opp utvalget sitt. Synes Phantom 4 viser at de kan i alle fall. Og 1 time i luften er urealistisk. Uansett så trenger man bare å ha nok flytid til å gjøre et take, og så lande og bytte batterier. Er jo ikke slik at de ikke kan skiftes. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Nei nå får DJI ta i skikkelig å lage en drone med 4x GE90 motorer så vi får skikkelig fres på morroa i nabolaget Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Problemet er at de satser feil Fly kom før helikopter og nå går de andre veien Svært få fly droner Kunne godt tenkt meg en Osprey Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Problemet er at de satser feil Fly kom før helikopter og nå går de andre veien Svært få fly droner Kunne godt tenkt meg en Osprey Det er ikke praktisk med fly med mindre man skal filme store områder. DJI har ingen problem med å selge produktene sine. Lykke til med å lage en Osprey-lignende drone som ikke koster både hus og bil. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 De finnes allerede, men ikke til en fornuftig pris og/eller ikke på markedet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Synes ikke prisen er stiv i det hele tatt. Den kommer nok ikke her på berget for den prisen er jeg redd. Bra at de jobber opp utvalget sitt. Synes Phantom 4 viser at de kan i alle fall. Og 1 time i luften er urealistisk. Uansett så trenger man bare å ha nok flytid til å gjøre et take, og så lande og bytte batterier. Er jo ikke slik at de ikke kan skiftes. Hva mener du med "Jobber opp utvalget sitt"? De har jo heletiden hatt droner rettet mot "proff folka". Er jo nå "nylig" at de også har siktet seg inn mot mannen i gata i form av Phantom-serien ol. Min første drone fra DJI (om man ikke teller med den jeg lagde fra bunnen av F550). Moro sak men all for dyr. Når man har utstyr for nærmere 100.000 i luften så er det begrenset hvor ofte man vil fly den Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 ..... Moro sak men all for dyr. Når man har utstyr for nærmere 100.000 i luften så er det begrenset hvor ofte man vil fly den Flytiden bør vel være bestemt og "begrenset" til oppdragene du får. Regner med du neppe kjøper denne uten å kunne tjene litt penger på den? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå