Qwark Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) hatt tatt med pc'n til kjæresten og der har de trødløst nettverk, det er en vigor 2200 router, men pc'n min finner nettverket men eg kommer meg ikke ut på nett eller finner noen andre pc'er i nettverket,(jeg har xp operativ system) har prøvd å kjøre ipconfig /renew i command winduet men den timer out. Trenger noen gode forslag til instilinger, må vi inn på routeren og godkjenne maskinen min? Hvordan legger eg inn wepnøkkel?og må eg det?(wep er disabla på routeren) på routeren står det at mac access controler er disabla. Endret 21. november 2003 av Qwark Lenke til kommentar
sub_sonic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 det kan vere at SSID er Disabla, så du må skrive in nettverksnavnet i windows Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 det viser seg at eg mangler wepkey, og de ser ut som de som instalerte routeren ikke har skrevet den ned noen plass, og på de maskinene som eg kommer meg inn på routeren med, bare viser wwepkey'en som priker for å skjule den. er det mulig å finne den ut på noe vis, uten å må ring itl de som innstalerte routeren? de åpner ikke igjen får på mandag og skulle hatt maskina opp i nettverket i helga... Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 prøver igjen Hopp!!! :-) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) de åpner ikke igjen får på mandag og skulle hatt maskina opp i nettverket i helga... et viser seg at eg mangler wepkey, og de ser ut som de som instalerte routeren ikke har skrevet den ned noen plass, og på de maskinene som eg kommer meg inn på routeren med, bare viser wwepkey'en som priker for å skjule den. er det mulig å finne den ut på noe vis, uten å må ring itl de som innstalerte routeren? Hvis du logger deg inn på routeren så skal du da se nøkkelen i webadminen. Endret 23. november 2003 av agvg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå