Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Jeg har i dag en LG G3 som har begynt og bli generelt dårlig. Hvilken telefon burde jeg kjøpe ? Jeg er åpent for alt bortsett fra Iphone. I arbeidslivet jobber jeg mye med Vann osv så tenkte Samsung S7 kunne vært noe pga det. Jeg har hørt at så og si alle smart tlf er så og si like nå om dagen når det kommer til ytelse. Eller har jeg hørt feil ? Har du noen tips til hvordan jeg finner telefonen som er for meg ? Endret 19. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Du brudde skjøpe hun telefonen som ikke blir skjempedorli me en gang 3 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Du brudde skjøpe hun telefonen som ikke blir skjempedorli me en gang Og på norsk ? 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Kan være vanskelig å vite hvem telefon man ønsker seg, men om du utelukker Iphone anbefaler jeg deg å gå for Samsung. Han er en veldig smart mobil. Lenke til kommentar
2Tetrix Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hva er dårlig med G3en din? Kan du ikke bare bestille ett nytt batteri eller nullstille og begynne på nytt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hva er greia med "hvem telefon"? Bedre å kjøpe en telefon som er mye billigere. Da vil du kunne kjøpe enda en ny telefon om ett år eller to som er bedre enn S7, uten å ha brukt noe mer penger. Toppmodeller fra Samsung og Apple er latterlig dyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) det med at folk bruker hvem feil har kommet i nyere tid, ikke så lenge siden jeg la merke til at yngere folk bruker hvem om ting. folk sier det også... ganske merkelig å se at slike skrivefeil blir født. Endret 19. april 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hvem telefon burde jeg kjøpe ? Hvem? På norsk? 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Sånn da har jeg rettet på hvem og hvilken feilen... Anyways... Min LG G3 har begynt restarte i ny og ne. Wifi,4g og vanlig dekning har blitt dårligere. Der jeg tidligere hadde full/bra dekning før så har jeg ingen/dårlig dekning nå. Jeg har også fått dårligere Wifi Signaler. Samme som med det andre, hadde tidligere bra Wifi i hele huset, nå er den dårligere visse steder uten at noe er flyttet på av møbler,dører,vegger osv. Telefonen har blitt generelt treg og den lader dårlig ( Ja jeg har fjerne lo og dritt fra strøm ingang). Audio jack har blitt sliten/dårlig etter lang tids bruk og musikk/radio får jeg bare hørt på om audio jacken står i en viss vinkel. og jeg har kjørt factory reset på den. Det hjalp ikke på noen problemer. Batteriet er også byttet for kort tid siden. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hvilken prisklasse tenker du deg? S7 er en knall telefon, men dyr. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Nexus 6p? jeg er drit fornøyd Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) det med at folk bruker hvem feil har kommet i nyere tid, ikke så lenge siden jeg la merke til at yngere folk bruker hvem om ting. folk sier det også... ganske merkelig å se at slike skrivefeil blir født. Ja si det. Jeg vet ikke hvordan skrivefeil blir født. Men sånn har jeg vært i alle år. sliti med rettskriving og bruke riktig ord på riktig sted osv. Og i følge internetts borgere så burde slike som meg bli lynsjet på høylys dag foran en jublende folkemengde. Merklig nok så er det ingen som tørr og rette på meg utenfor internett.. Endret 19. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Hvilken prisklasse tenker du deg? S7 er en knall telefon, men dyr. Pris er ikke så farlig. Endret 19. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 det med at folk bruker hvem feil har kommet i nyere tid, ikke så lenge siden jeg la merke til at yngere folk bruker hvem om ting. folk sier det også... ganske merkelig å se at slike skrivefeil blir født. Ja si det. Jeg vet ikke hvordan skrivefeil blir født. Men sånn har jeg vært i alle år. sliti med rettskriving og bruke riktig ord på riktig sted osv. Og i følge internetts borgere så burde slike som meg bli lynsjet på høylys dag foran en jublende folkemengde. Merklig nok så er det ingen som tørr og rette på meg utenfor internett.. Det er ikke bare deg altså, det er veldig mange som misbruker hvem. jeg er ingen rettskrivningsløve selv, men enkelte ting er så latterlig og unødvendig at jeg bare må. nå burde du ihvertfall ikke gjøre feil på hvem lengere. Lenke til kommentar
2Tetrix Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Huawei gir jo mye for pengene. Det samme synes jeg LG gjør, men LG har jo fordelen av å kunne bytte batteri og SD-kort. Huawei har ikke denne fordelen men mulighet for ekstra sim-kort om man bruker to abonnement. Huawei har noe bedre antenne enn mange andre merker, hører jeg folk si. Nesten motsatt kan sies om Samsung som har en noe dårligere antenne og samtalekvalitet. Nå vet jeg ikke helt hvordan de nye er men Samsung har slitt litt med uklar tale og dårlige signaler. Om du mener vann kan ødelegge telefonen er det jo en fordel å velge en som er "vanntett" og da synker jo utvalget betraktelig. Personlig er jeg lite glad i Sony pga. grensesnitt og at jeg oppleves som litt skarp i stemmen når jeg snakker med folk. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Ja si det. Jeg vet ikke hvordan skrivefeil blir født. Men sånn har jeg vært i alle år. sliti med rettskriving og bruke riktig ord på riktig sted osv. Og i følge internetts borgere så burde slike som meg bli lynsjet på høylys dag foran en jublende folkemengde. Merklig nok så er det ingen som tørr og rette på meg utenfor internett.. Det høres bare dumt ut når folk sier hvem, hun, henne, hvordan osv så klart feil. Er selv på grensen til dyslektiker og tror det er ingen her som er ute etter å 'ta' en som sliter med å se/skjønne hva som er rett, men heller påpeke det for det har blitt en latterlig 'in' sak å skrive feil og det er en latterlig mote (eller hva du skal kalle det) - Ikke rart de med skrivevansker blir mer forvirret kan du si. Det er tatt opp i egen tråd her på forumet også Hvilken tlf .... Kommer jo an på prisklassen du har tenkt deg. Personlig syns jeg toppmodellene har priset seg ut av at det er verdt å kjøpe de - de har hermet etter iPhone. Så jeg ville gått for en billigere tlf som er vannsikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå