nander Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har hørt at det er fult mulig, via et ekstra kort e.l. å spille fra bærbar PC til en FM kanal på bilsterioen... slik som man kan gjøre fra en Ipod.. er det noen som kan hjelpe meg med å finne det som trengs for å få til dette? tusen takk! Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 du skal se etter en "fm modulator" Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor lang rekkevidde vil det bli på dette? Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Rekkevidde opptil 10-15 meter er vanleg. Slikt utstyr er forresten ulovleg i Noreg og resten av Europa, så om du importerer frå USA risikerer du at varene blir beslaglagt i tollen. Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Rekkevidde opptil 10-15 meter er vanleg. Slikt utstyr er forresten ulovleg i Noreg og resten av Europa Det var det jeg også mente ja... Blir en litt "slack" løsning, men hvorfor bruker du ikke linje-utgangen på maskinen, og linje-inngangen på CD-spilleren din? Hvis du har linje-inn på spilleren da seff... Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvorfor er det ulovelig? (har ikke peil) Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 piratradio? står du i nærheten av en radio kan du sende over andre kanaler well? Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Var egentlig det jeg summerte meg til jeg også. Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du kan vel alltids søke om å få starte amatør-radio. (da får du tildelt en sendefrekvens) Hehe Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette er ikke ulovelig og det selges FM modulert utstyr til dette formålet i Norge. De har bare liten effekt så man må somoftest koble dem på antennekabelen for og få optimal kvalitet. (Brukes avogtil på CD vekslere for og slippe og bytte ut integrerte orginale spillere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå