Torhild Jansen Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Lite men godt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Sød lille fyr som får sig en god middag :-) vh Suss 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Ja, legger du ut solsikkefrø eller kjerner som jeg bruker da er du sikret å få omtrent hele fuglefaunaen som finnes i området. Jeg har vel noe sånt som kanskje 8 arter, ei svær feit uønsket ringdue iberegnet så langt. Savner fortsatt rødstrupa i år, men den kommer vel. Trodde først dette var en pilfink, men det er nok en gråspurv. Skjønt hvem vet for det virker som det begynner å bli vanskelig å artsbestemme så jeg mistenker noen krysninger slik man ser litt av bl.a. hos andefuglene. God skarphet, fager og detaljer i fjærdrakta her. Ganske så blank i auet. Du har'kke gitt'n vann med no' godt i vel? Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Ja, legger du ut solsikkefrø eller kjerner som jeg bruker da er du sikret å få omtrent hele fuglefaunaen som finnes i området. Jeg har vel noe sånt som kanskje 8 arter, ei svær feit uønsket ringdue iberegnet så langt. Savner fortsatt rødstrupa i år, men den kommer vel. Trodde først dette var en pilfink, men det er nok en gråspurv. Skjønt hvem vet for det virker som det begynner å bli vanskelig å artsbestemme så jeg mistenker noen krysninger slik man ser litt av bl.a. hos andefuglene. God skarphet, fager og detaljer i fjærdrakta her. Ganske så blank i auet. Du har'kke gitt'n vann med no' godt i vel? Roar Takk skal du ha Jeg også lurte på om det var Pilfink, men fikk det ikke helt til å stemme, så jeg holder en knapp på spurv. Rødstrupen har vært her i hele vinter, men for det meste bare en enslig, om det er den samme fuglen hele tide vet jeg ikke Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 V1 best der du nærmest kan se at det like før den skal forsyne seg. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 V1 best der du nærmest kan se at det like før den skal forsyne seg. Mvh Ragnar Takk for hyggelig kommentar Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Nært og fint. Litt preget av høy ISO. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Nært og fint. Litt preget av høy ISO. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg