okjo Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Bad feather day Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Stritter alle vejne ser godt nok sjov ud..herligt billede af fuglen her vh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Herligandussen! For et herlig bilde! Dette må bli dagens for meg tror jeg Fantastisk blinkskudd! Ditta kan du! Jeg satte på en mørkere bakgrunn, synes det gjorde seg. Herlig tittel på bildet også! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Fantastisk fuglebilde. knall bra Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Skikkelig bra...et blinkskudd! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Flott bilde av hegre M v h Leif Lenke til kommentar
okjo Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Takk for kommentarene folkens Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Er det fotografen som får kjeft her - eller er tiden inne for å rope på en make? Med en så uryddig fjærfrisyre ble den kanskje overasket litt for tidlig på morran? Men lys, skarphet, farger og detaljer i fjærdrakta er det ingenting å si på. Jeg ville nok halvert lufta oppe, men akkurat den saken overlater vi til herrene Smaken og Baken. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Er det fotografen som får kjeft her - eller er tiden inne for å rope på en make? Med en så uryddig fjærfrisyre ble den kanskje overasket litt for tidlig på morran? Men lys, skarphet, farger og detaljer i fjærdrakta er det ingenting å si på. Jeg ville nok halvert lufta oppe, men akkurat den saken overlater vi til herrene Smaken og Baken. Roar Årsaken til dette outrerte useende var at en måke fant ut at det måtte da være sitteplass til en til der oppe..hegra ga tydelig uttrykk for at den ville ha plassen i fred..og det fikk den Enig med kutt oppe. Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Kjempestilig ! Veldig artig å se den i en sånn tilstand Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Uvanlig og artig hegrebilde. Denne har nok et storkegén eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg