sussss Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 iskoldt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Tøft, flott...og kaldt. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Tøft, flott...og kaldt. Mvh Oddmund Mange tak for kommentar :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Ser ut som en isskulptur..nesten som et kunstverk. Flott bilde, Suss! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Ser ut som en isskulptur..nesten som et kunstverk. Flott bilde, Suss! Mvh Fredrik Tak Fredrik :-) det var det også ..så smukt..man kunne stå der inde i timevis..men lyset var ved at gå væk ..men det lykkes da alligevel at tage nogen billeder. Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Alltid fascinerende med isformasjoner! Dette ble veldig fint! Fint presentert med hvit ramme og mørk bakgrunn. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Alltid fascinerende med isformasjoner! Dette ble veldig fint! Fint presentert med hvit ramme og mørk bakgrunn. Hej Helene..takker mange gange :-) ja jeg opdagede lige det med at man kunne skifte baggrund herinde ...hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Sverige, ja. Jeg lurte først litt på om det virkelig dukker opp slike fenomener i det blide flade Danmark? Flotte formasjoner og figurer her. Jeg ser også flere utsnitt og versjoner å plukke ut her, men det overlater jeg til author å finne ut av. Kanskje tåler dette ørlite mer kontrast og et klikk på skarphet? Tror jeg ville tatt bare så mye som 3 mm til oppe. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Sverige, ja. Jeg lurte først litt på om det virkelig dukker opp slike fenomener i det blide flade Danmark? Flotte formasjoner og figurer her. Jeg ser også flere utsnitt og versjoner å plukke ut her, men det overlater jeg til author å finne ut av. Kanskje tåler dette ørlite mer kontrast og et klikk på skarphet? Tror jeg ville tatt bare så mye som 3 mm til oppe. Roar Ja i Danmark bliver det måske lidt svært...men har da taget nogen engang nede ved en sø hvor der havde været vind på :-) Ja beskæring kan man altid gå igang med og skarphed ja det var uden stativ..og der var dårligt lys..må se på om nogen af de andre er bedre..takker for din tilbagemelding. Hilsen Suss Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Trolsk og fint. Nesten som fra et talglys i en skrekkfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg