kjellst Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Kvamsøya - Riste Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Greit utsnitt, men kanskje litt mye himmel. Jeg ville tatt en beskjæring oppe på 4-5 cm så diagonallinja som skylaget danner gikk rent ut på øvre ramme for da får du den mellom høyre side og øvre ramme hvilket gir bedre spenning. Dessuten vil det senke blikket mer ned mot de flotte figurene, linjene og fargene og ikke minst lagene i berget. Kanskje er det meg som er litt vel nøye når jeg tenker muligens å ta et par cm nede også da jeg tror nedre høyre hjørnet vil tjene på det. Den lave kameravinkelen gjør mye her - og da spesielt for en steingal mann som meg. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Takk for tilbakemelding .. Kan si meg enig i et topp kutt Roar.. Gikk velå fort i svingene i går kveld Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg er nu vild med den blå himmel så det er en smagssag..flot motiv fint med den lille sø inde imellem klipperne vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg