Gå til innhold

Kveldslys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leikinga ga jo godt resultat - spesielt med lyset.

Jeg vet jo ikke om du hadde mer i originalen du kunne tatt med for å få det mørke elementet ut i nedre hjørnet rent ut på nedre ramme. Et bånnkutt kan jo også ordne det, men da må du være litobs. på skyggen på motsatt side som den danner en pyramide med så ikke den havner i krysset. Faktisk tror jeg et slikt symmetriopplegg vil stå seg fint mot resten her da de jo krysser hverandre og går mot hver sin side med husa her.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Så fikk du endelig se lyset....

Ble flott dette, med sollyset og naustene med tilhørende fantastisk natur. (Ja, jeg kan faktisk se at naturen også er flott....selv om jeg som regel nyter den gjennom bilder)

Kanskje en liten smule utbrent sol....

Lenke til kommentar

Leikinga ga jo godt resultat - spesielt med lyset.

Jeg vet jo ikke om du hadde mer i originalen du kunne tatt med for å få det mørke elementet ut i nedre hjørnet rent ut på nedre ramme. Et bånnkutt kan jo også ordne det, men da må du være litobs. på skyggen på motsatt side som den danner en pyramide med så ikke den havner i krysset. Faktisk tror jeg et slikt symmetriopplegg vil stå seg fint mot resten her da de jo krysser hverandre og går mot hver sin side med husa her.

Roar

Takk for kommentaren Roar! :)

Jeg hadde ikke mer i bånn på bildet, jeg tror faktisk ikke jeg kuttet noe som helst på det. Jeg så lysstripa ut i hjørnet, men hadde ikke lyst å kappe i bånn for jeg likte de lange strålene.

Lenke til kommentar

Så fikk du endelig se lyset....

Ble flott dette, med sollyset og naustene med tilhørende fantastisk natur. (Ja, jeg kan faktisk se at naturen også er flott....selv om jeg som regel nyter den gjennom bilder)

Kanskje en liten smule utbrent sol....

Hei på deg! :)

Litt natur må du nå kunne nyte selv om du ikke klatrer høyt og lavt som meg? Sola var kjempekraftig og jeg prøvde derfor å gjemme den bak mønet på naustet, men litt utbrent ble det nok. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde med en flott bruk av motlys , flott komponert .

Skarpt detaljert og ,med en fin fargepalett .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...