kkmnrstr Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Hei! I sommer skal jeg tilbringe 3 uker i Cuba og jeg har hørt av flere som har vært der at tilgjengeligheten på mat ikke er den beste. Det letteste er å ta seg inn på et all-inclusive hotel, men det har jeg ikke råd til hele oppholdet. Derfor tenker jeg at jeg skal stille meg så forberedt som mulig med tanke på hva jeg selv tar med av mat. Er noen som har noen gode forslag til mat jeg kan ta med? Tenker på diverse ting som proteinbarer, müslibarer, nøtter, osv. Noe som gir et høyt antall kalorier, fett og proteiner uten å inneholde alt for mye sukker. Er det eventuelt noen andre som har vært i lignende situasjoner? Tusen takk Endret 18. april 2016 av kkmnrstr Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Du kan fint spise maten på Cuba - den er billig og fullt spiselig. Den er bare ikke like god som de aller fleste turister forventer når de drar på ferie. Forvent mye bønner og seigt svinekjøtt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Den beste maten var den jeg spiste der vi bodde. Bor du på Casa particular og er heldig med de du bor hos kan de hende de lager veldig god middag. Det gjorde iallefall hun jeg bodde hos da jeg var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå