kimenge Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei, Har en server med windows 2003 server her. Jeg ønsker et antivirus program som fungerer på windows 2003 server. På de andre maskinene har vi installert norton antivirus 2003, men denne fungerer jo ikke på 2003 server. Serveren brukes som filserver/DNS server, so man trenger kun 1 lisens til serveren, da vi har lisens på norton antivirus 2003 på klientmaskinene. Noen som har forslag her på en rimelig løsning? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Slik har vi et eget programvare forum for...og tråden flyttes dit nuh Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Prøv 2004.... Finnes det ikke noe demo eller trial av det? Burde være større sjangs for støtte av server 2003 der. Eventuelt sjekk ut norton sine FAQ. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Pice of cake, skaff deg Symantec Antivirus (altså bedriftversjonen til Norton Antivirus). Anbefaler deg også å skaffe deg nok lisenser av denne slik at du kan ha det på klientene også, blant annet er det billigere å kjøpe SAV lisenser enn NAV lisenser på klientene. Av egen erfaring så er det surt å oppdage at Norton Antivirus lisensene på klientmaskinene har gått ut på dato, og derfor har ikke signaturfilene blitt oppdatert på en stund. Dette slipper du med SAV, i tillegg til at dere har andre fine muligheter (utrullig, oppdatering av sig.filer, osv.) Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hei, Sorry for at jeg postet i galt forum. Skal sjekke litt rundt på symantec sine sider jeg. Takker for svarene jeg har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå