Fredrik N. Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 brooklyn bro Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg håper du gikk over, for det er kjempegøy! Nesten litt tivoli det! I alle fall hvis man går to stykker flott bilde forresten. Jeg har også et bilde av denne et sted. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Jeg googla brua og det første som dukket opp var et bilde av akkurat samme brua tatt av deg Hadde ikke sett det før, men det var en fin serie (ca ett år siden). Hadde dårlig tid, men skal jamen utforske andre siden senere. Takker for kommentar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Flott bilde, bro / landskap, Fredrik M v h Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Flott bilde av denne hengebrua med et flott og majestetisk landskap i bakgrunnen . Kanskje den er oppkalt etter den noe større Brooklyn Bridge i New York ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Den er sikkert oppkalt etter newyork-brua, de må jo finne på noe artig i dette grisgrendte strøket også Takk Alec og Leif ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Her får man nesten følelsen av å "gå planken". Det ble en herlig dybde ritt gjennom brua og likeledes langs fjella innover mot venstre. Ser det henger noe litteratur på stolpen til høyre, men det behøver jo ikke å ha så mye med broa å gjøre selv om man jo blir nysgjerrig. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Ligner broen som viser vej ind i naturen her :-) lige stedet jeg godt ville være nu ...Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Her får man nesten følelsen av å "gå planken". Det ble en herlig dybde ritt gjennom brua og likeledes langs fjella innover mot venstre. Ser det henger noe litteratur på stolpen til høyre, men det behøver jo ikke å ha så mye med broa å gjøre selv om man jo blir nysgjerrig. Roar Takker Roar! Skulle nok tatt bilde av teksten også, vet ikke om jeg gidder å dra dit igjen bare for det. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Ligner broen som viser vej ind i naturen her :-) lige stedet jeg godt ville være nu ...Hilsen Suss Takk til deg også, Suss ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Den er sikkert oppkalt etter newyork-brua, de må jo finne på noe artig i dette grisgrendte strøket også Takk Alec og Leif ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg