Heisann2000 Skrevet 18. april 2016 Rapporter Del Skrevet 18. april 2016 Hei! Jeg håper på all mulig ekspertise her, og har virkelig trua. Finnes det noe som helst jeg kan gjøre med disse filene for å spare plass? Alle tips tas imot med stor, stor takk. Lenke til kommentar
Heisann2000 Skrevet 18. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2016 Særlig lurer jeg på de to setup-filene. Den ene starter installasjon av et face recognition-program som tilhører HP, og dette bruker jeg ikke, og kommer aldri til å bruke. Den andre starter installasjon av nettverkskortet, som jeg jo har installert (og som hjelper meg til å publisere disse ordene). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. april 2016 Rapporter Del Skrevet 18. april 2016 Du kan slette alt som har med swsetup å gjøre og dotnetfx. 1 Lenke til kommentar
Heisann2000 Skrevet 18. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Du kan slette alt som har med swsetup å gjøre og dotnetfx. Takk for at du gidder! Kan jeg få spørre hva disse mappene er og hvorfor det er trygt å slette dette? Og da kan vi være enige i sånn som det har blitt i det oppdaterte vedlagte bildet? Endret 18. april 2016 av SamNyn Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. april 2016 Rapporter Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Swsetup er vel bare spesifikt for HP-drivere osv, hvis du kan backe dem opp så gjør det, hvis ikke bare ha tilgang til internett neste gang du skal innstallere PCen på nytt, så skjer vel alt av seg selv nå til dags. Evt. last dem ned på forhånd før reinnstallering for å være sikker. Endret 18. april 2016 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Har du en Windows.old mappe på roten av disken din? Iåpfall kan du spare plass der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå